Strekning: ATH-OSL Fra: Go light Til: Plus Bud: 500 SEK minstebud var 500 SEK Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja. svar 48 timer før avgang. Jobbreise, men oppgradering for å gå fra 625 poeng til 1 875 grunnpoeng
Strekning: ARN-ORD Fra: Go light Til: Business Bud: 3400kr x 2 Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja. svar 48 timer før avgang.
Strekning: ORD-ARN Fra: Go light Til: Plus Bud: 13000 pt x 2 Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja. svar 48 timer før avgang. _____ Oppgraderte til Biz på flyplassen for 25000 pt x 2.
Strekning: ARN-LAX Fra: Plus Til: Business Bud: 24.125 poeng Status: EBD Gikk budet gjennom: Ja. svar 48 timer før avgang.
Strekning: SVG-OSL Fra: GO Til: Plus Bud: 400 SEK Status: EBG Gikk budet gjennom: Nei, svar 36 timer før avgang. Etter 11 strake JA kom det første avslaget. Men jeg kan vel ikke klage etter så mange ja på rad...
Jeg hadde kjøpt vanlig SAS go til USA men ble oppgradert til Plus nå. Får jeg opptjening av plus poeng eller opprinnelig booket? Ble oppgradert uten å gjøre noe
Minner om tjenesten jeg har laget, PlusgradeStats.com, som gjør det enklere å hente informasjon om oppgraderinger på tilsvarende strekninger. Registrer gjerne forsøkene deres der. Takk!
Var det mange ledige i Biz? Skal på en sånn samme snart, så følger mye med i Expertflyer for å se om det er mulighet for å være heldig eller ikke.
Strekning: ARN-LAX Fra: Go Til: Plus Bud: 15015 EBP Status: EBD Gikk budet gjennom: Ja, svar ca 48 timer før avgang.
Reiser snart etter deg @Upsaker , men som ny på expertflyer betyr C9D9 at det totalt er minst 18 ledige i Biz, eller er det berre over 9 totalt? (Når eg teller ledige seter, så er det maaange ledige neste helg!!) Er det nokon som veit vektinga på kva EBG og EBD er verdt i bud?
Det var det eg regna med. Er også ikkje fleir enn 17 ledige seter i Biz, men eg bør vel ikkje makse budet mitt på dette, om det ikkje endrer seg?
Vurderer å by på min kommende tur til Chicago, men ser ut som jeg kan få dette fryktede LN-RKP flyet. Er det bare på biz det er elendig, slik at plusen der er grei? Vurderer da å by på pluss i stedet, og spare første biz tur til tokyo neste år. Skal fly 5. mai SK943 fra CPH - ORD og retur 13. mai SK946 ORD - ARN. Er det fortsatt ~15k som er gjengs fra Go til Plus?
Den er pr nå satt opp med A340 med ny kabin. RKP brukes hyppig nå pga det utføres storservicer på A340 om dagen, så innen mai skal de store sjekkene være klare og RKP skal tilbake til å være reserve ved brekkasje. Det er 19 seter tilgjengelig i BIZ pr nå og helt fullt i Plus. Om du skulle få RKP er det bare å klage på at du ikke fikk produktet du bestilte, så er de rundhåndet med poeng som erstatning.
Kjedelig strekning, men men. Strekning: BOO-OSL Fra: Go Til: Plus Bud: 375 NOK Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja, svar 48 timer før avgang.