Er EBD. La inn bud på 3310,- pr pers (minstepris) på oppgradering fra SAS go light til SAS business for meg og sønnen (11) CPH-IAD 22.03 mandag kveld. Gikk igjennom ca 48 timer før avgang. Fikk også mulighet til å legge inn bud på 1210,- pr pers på oppgradering fra SAS go light til SAS plus IAD-CPH 26.03, men det gikk ikke gjennom. Nå ligger minstepris på 3300,-.
Neida - det kan skje til alle destinasjoner det hvis du vil "sikre" en fastpris oppgradering. Har sett det ved flere tilfeller. Mine påskebookinger er allerede i Biz - så får ikke testet disse, men hvis noen har noen å teste så kan de vel gi tilbakemelding om det er "fastpris" forslag på disse.
Tilbudsperioden er for reiser 20. - 28. mars . (Utreise) så den får du ikke med. Hjemreise ser ut til å være fra 31.03 så den burde jo slå inn for deg.
Kom fra Shanghai i går (tirsdag) og reiste ut igjen til Bejing ser det ut til : https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ln-rkp
Hjemreisen fra USA til Skandinavia er innenfor datoene "For flyvninger til Skandinavia strekker perioden seg fra 31. mars til 6. april. Det er ikke for sent å unne deg selv en ekstra komfortabel reiseopplevelse ved å legge inn et bud på en oppgradering nedenfor."
Ser slik ut ja...og er stygt redd for at det da kommer inn til CPH litt for beleilig for at det ikke blir brukt i morgen...
Dere som har litt mer erfaring med oppgradering: Sas påstår dette: We recommend that you place your bid not earlier than 29 days in advance of your travel date as the prices might change until departure Er dette bare tull og tøys for at de faktisk skal få inn så mye penger/poeng som mulig, eller er det et faktum at bud"prisene" faktisk synker nærmere avgang?
Begge deler. Jeg var i SFO for en drøy uke siden. La inn bud når jeg kjøpte billetten i april 17. Dette budet var mye lavere enn det som var mulig å legge inn en mnd før avgang, men gikk inn allikevel
Den prisen som sto på siden blir ikke den samme når man oppgraderer i gaten. Fløy CPH-SFO i går og da kostet go-biz 5200 norske kroner. Men hsr noen her opplevd å oppgradere på poeng, men ikke blitt trukket?
Så klart prisen er forskjellig. Du skal gi bud på plusgrade, men det er fastpris i gate. Poengene blir trukket umiddelbart og automatisk når oppgradering blir godkjent, så at man slipper unna er meget usannsynlig
Den tilbudsprisen de reklamerte for var Ikke tilgjengelig på min flyvning Sjekket hver time før fristen gikk ut. Vi var to personer på samme PNR. Den ene betalte jeg for og Den andre tok jeg på poeng, men jeg ble aldri trukket poeng. Så da var det ikke så ille å betale 5200 for oppgradering allikevel.. Alt i alt synes jeg det var merkelig hadde lagt inn bud på både sas Plus og biz er EBD. Budet var godt over minimum. Ingen av dem fikk tilslag. Plus var full i utgangspunktet men det var 20 ledige plasser i biz Sas go var også overbooket med 15 pers. Fikk heller ingen CU.. så det er ikke lett å skjønne seg på Sas sine systemer og personalet i gate.
Systemene skal jo ikke være forutsigbare, da slutter folk å kjøpe de høyere klasser... Jeg trodde du mente via plusgrade, der er det automatisk. I gate/lounge/check in er det en manuell prosess. Da kan det så klart skje feil.
Jeg fikk ny kabin. Det var gøy, dog mistet litt av den varmen når man kommer ombord da flyet ventet på oss på CPH etter at vi var forsinket fra OSL pga innkommende fly fra MAL