Strekning: OSL-LHR Fra: Go Til: Plus Bud: 5 000 poeng Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja, svar 47,5 t før
Du må nok by rett til biz. Der er det fortsatt mye ledig, og det er jo en sannsynlighet for CU også da. Hva ligger startbudet på hos plusgrade nå?
35.000 PR pers. Evt også usikker på hva jeg burde legge meg på Kan man få cu hele veien fra go til biz?
Jeg oppgraderte poengbillett (kjøpt på pointbargain og plus for go med SASMC Premium) Strekning: SFO-CPH 12.mars Fra: Plus Til: Business Bud: 30 000 poeng Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja - 48 timer før Ingen opptjening - men meg og fruen koste oss stort på hjemreise
Dumt å ikke få poeng, men om du uansett ikke har noe mer fornuftig å bruke poengene på så kan du legg inn et lavt bud, men det er jo utrolig dårlig butikk. Jeg betaler 60 000poeng(48k på kampanje) med SAS i C med premium kortet, og nå har du kanskje kjøpt go for poeng til 60 000. Og oppgradering blir fort ca 80-90 000 om du skal oppgradere begge veiene.
Det er vel logikk i det egentlig. Spørsmålet er jo om det er noe vits i å by da, eller om man like gjerne kan kjøre fastpris i gate.
Kanskje, men inntrykket mitt er at hvis det er få ledige biz seter så blir det ikke gitt noe på plusgrade allikevel. Alle ledige gis uansett ikke til Plusgrade. Dvs hvis det er mulig å oppgradere for poeng så er det alltid et sete eller to ledig ved gate... Men det er selvfølgelig størst mulighet hvis man er med på "lotteriet" flere ganger (først plusgrade og så sjekkin og så gate....og så grine fortvilt i kabinen... ), kanskje da med litt høyere bud på plusgrade enn gate ?
Som Diamond blir budet ditt boosta også, Hvor viktig er det for deg å bli oppgradert? Det bør du gjenspeile i budet ditt. Ja, du kan få CU opp til biz
Man kan ikke oppgradere billetter som ble bestilt av en agentur? Det er dårlig for meg :/ Bare fordi andre betaler billetten?
Min erfaring er at enten får man mail ca. 48 timer før om man er oppgradert, hvis ikke ingen oppgradering. Har noen opplevd å bli oppgradert nærmere 36-timers grensen? Jeg håper det bare er en treghet i systemet denne gangen
Strekning: BGO-OSL 19.mars Fra: Go Til: Plus Bud: 390 NOK Status: EBS Gikk budet gjennom: Ja - 48 timer før
Kan man ikke? Mulig jeg misforstår hva som menes med "agentur" her, men når jeg får billetter tilsendt av jobbens reisebyrå (som da er billetter betalt av jobb) så kan jeg fint oppgradere disse om jeg vil.
Det er min erfaring også. Alltid fått mail 49-47 timer før avgang. Når det har gått lengre tid har jeg alltid fått avslag
De bruker Selectcollection.no som reisebyrå. På sas.no kommer det opp "Agentbestilling". Men e-Ticket begynner med 701 - der er vel Widerøe... kanskje derfor.