Strekning: CPH-SFO Fra: Go Til: Plus Bud: 15.350 minstebud var 10.000 Status: EBD Gikk budet gjennom: Nei. svar 36 timer før avgang. Nå venter jeg spent på CU da det er overbooket.
Høres sånn ut. Jeg har fått oppgradert billetter bestilt gjennom egencia som er jobbens reisebyrå f.eks.
Det er påsketilbud på oppgraderinger på langdistanse Asia og USA ser det ut til: https://www.sas.no/fly-med-oss/tilleggstjenester/oppgraderinger/ 1080,- til 1665,- Go-> Plus 2155,- Plus -> biz 3425,- Go -> Biz
Forresten noen som har vært på flyplassen og sett om det er noe rabatt med poeng også? Reiser om en uke til EWR. Hadde vært fint å gå fra plus-biz der, og vil jo også påvirke hva jeg vil by via plusgrade.
Tvilsomt. Og husk at du ikke får poeng for ny klasse om du oppgraderer på flyplassen. Derfor er plusgrade å satse på og heller prøve ved gate om den ikke går igjennom
Blir sølv uansett hvordan jeg vrir og vender på det, så ser ikke den store gevinsten med å få plusgrade. Har bydd 30k for plus->biz i hvert fall. Hva er prisen ved gate?
Tja koster ikke allverdens da, og du får jo betale for drikke, sitte litt dårligere, mindre skjerm da.... og...du har mulighet for å få midtsete
Ok. Har 60k poeng bare nå. Får satse på at budene kommer inn eller at det tilfeldigvis kommer inn noe viatrumf i løpet av uken
Sweet, da er opprinnelige bud kansellert og nytt lagt på veien hjem fra IAD. Fra 3000,- til 2200,- per person(plus til biz). Men håper at den ikke går gjennom å at det istedenfor blir CU, slik som de to siste hjem reisene med SAS på long haul. Det var ikke noe forskjell på minstebud til IAD, fortsatt 3500,- fra plus til biz. Takk å bok
Jeg klarer ikke å skjønne hvordan denne tilbud fungerer. Betyr det at man må legge budet i perioden, eller at flyging skal være i perioden? Jeg får ikke noen av de opplyste prisene :S
Strekning: CPH-PVG Fra: Go Til: Biz Bud: 39.265 minstebud var 35.000 Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja. svar 48 timer før avgang. Første gang jeg skal fly biz! Håper bare på ny kabin og ikke den eldre type
Du får fastpris også i Plusgrade - men det er varierer om det tilbys. Du kan enten by en sum eller få tilbud om en bekreftet oppgradering der og da for en sum. Jeg trodde kanskje det var det som var påsketilbudet - men har ikke prøvd.
Gjelder vel kun 1(2?) destinasjoner til asia? Aldri sett fastpris til USA før. Kan være jeg som tar feil, men blir spennende å se neste uke på OSL