Beklager...gikk fort i forkortelsene her, AGP var det. Antar det må ha vært med SK ettersom vi ventet på dem så lenge.
Strekning: CPH-PVG Fra: Plus saver Til: Biz Bud: 25.245 minstebud var ca. 23.000-23.500 Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja. svar 48 timer før avgang.
Strekning: OSL-EWR Fra: Plus saver Til: Biz Bud: 31150 minstebud var 23.000 Status: EBB Gikk budet gjennom: 47 timer igjen, svar da SAS!! Mangler 8k poeng for å oppgradere i gate, så trenger denne! Edit: Upgraded. 47 timer før avreise
Strekning: CPH-IAD Fra: Plus Til: Biz Bud: 22 000 poeng, minstebud og påske tilbud Status: EBD men poeng fra EBG Gikk budet gjennom: Ja. svar 47,5 timer før avgang.
Strekning: OSL-LPA Fra: GO saver Til: PLUS Bud: 5900 minstebud var 5000 Status: EBS Gikk budet gjennom: Oppgradert 48 timer før!
Strekning: LPA-OSL Fra: GO saver Til: PLUS Bud: 6020 minstebud var 5000 Status: EBS Gikk budet gjennom: Oppgradert 48 timer før! Til min store skuffelse og konas store irritasjon (var hennes poeng) var det bare ledig single seter i midt og vindu, så vi får ikke sitte sammen.. Noen som har erfaringer med om de prøver å løse dette? Eventuelt om man kan få igjen noen poeng?
Dette har du ingen garanti for, men hvis du er ute i god tid og med litt løsningsorienterte gate-ansatte vil jeg si at det kan løse seg. Jeg har fått mikset og trikset i Plus-kabinen på vei fra LAX for å plassere to stk sammen.
Fra CPH til LPA i høst stokka de om en hel rad for at et par skulle få sitte sammen. Det endte med at jeg og mitt reisefølge på samme pnr havnet på A og D sete, så ja, det er absolutt mulig. Gidder de ikke i gate, hør med purser, så finner h*n nok en frivillig.
Vi satser på det, kanskje de kan flytte de på rad 8 bakover så kan rad 8 bli plus Edit: Rad 8 er åpen og vi er samlet.. Edit 2: Rad 8 er borte og vi er splittet igjen.. Litt irritert på SAS nå..
Strekning: LAX-ARN Dato: 29.03.18 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: SAS Biz Bud : 33.350 (minstebud 25.000) Eurobonusstatus: EBD Gikk budet igjennom: NEI. Kan ikke si at jeg har merket mye til den EBD boosten. Har fått utallige oppgraderinger som EBG.. ingen som EBD. Det var også 21 ledige seter hos Expertflyer for to dager siden.
Er nok en del som byr høye bud da. Men plusgrade skal jo ikke gi en garanti for oppgradering uansett, da slutter jo folk å kjøpe fullpris billetter. Ser det er 15 blocka seter nå. En del er nok til de som ikke har reservert sete enda, men vær tidlig ute, så kanskje du kan kjøpe upgrade i gate.
Strekning: PVG-CPH Dato: 29.03.18 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Biz Bud : 39.755 (minstebud 37.000) Eurobonusstatus: EBG Gikk budet igjennom: Ja, 47 timer før. Expertflyer sa det var mye ledig i biz, flere dager i forveien, men det var det andre veien og, og da var det helt fullt på biz, så uansett trivelig å få innvilget
Strekning: OSL-MAN Dato: 13.03.18 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS pluss Bud : Minstebud 600 SEK Eurobonusstatus: EBG Gikk budet igjennom: Ja, 48 timer før.
Strekning: CPH-SFO Fra: Plus saver Til: Biz Bud: 25.520 minstebud var ca. 24.000 Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja. svar 48 timer før avgang.
Strekning: OSL-ATH Fra: Go light Til: Plus Bud: 505 SEK minstebud var 500 SEK Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja. svar 48 timer før avgang. Jobbreise, men oppgradering for å gå fra 625 poeng til 1 875 grunnpoeng
Strekning: ARN-HKG Fra: Youth Go Til: Biz Bud: 38.400 EB Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja. svar 47,5 timer før avgang.
Strekning: IAD-CPH Fra: Plus Til: Biz Bud: 2200kr Status: EBD Gikk budet gjennom: Ja. svar 47,5 timer før avgang. Også denne dag var kabinen helt full, med noen kjenninger fra turen over på vei tilbake i samme fly.
Strekning: EWR-OSL Fra: Plus Til: Biz Bud: 2800kr Status: EBB Gikk budet gjennom: Nei. ca 45 timer før avgang.