CPH er ikke stengt, men grensen til landet er. Jeg tolker det som at transitt er greit. Og siden det er snakk om at de som har en god grunn til å reise får komme inn er jeg ganske sikker på at nordmenn som skal videre til Norge er innafor.
I følge deres egne nettsider så flyr de verken til Norge, Sverige Danmark, Tyskland, Frankrike, Spania, Belgia, Østerrike eller Nederland før etter påske.
Så du mener at jeg skal finne meg i et helt feil svar? Av ei skikkelig sur og uhøflig dame? Hadde jeg hørt på henne hadde jeg ikke kommet meg hjem fra USA i tide!
Ta det med en klype salt i disse dager og vennligst ikke legg mer press på SAS enn nødvendig. Du står selvsagt fritt til å si hva du vil for å komme deg hjem. Jeg reagerte bare på at du skal rapportere henne... tror ikke hun får sparken akkurat og SAS trenger all hjelp de kan få.
Det er i slike situasjoner man ser hvem som tenker mest på seg selv og ikke andre. Folk som tror de er mer verdt fordi man har gull eller diamant. Alle er like mye verdt og med slike tilstander som vi har nå, ikke bare i Norge, men i verden!! så kan vennligst folk med toppstatus og plastkort slutte å oppføre seg så egoistiske? At folk begynner å klage så vanvittig og skal rapportere folk på kundeservice er helt latterlig spør du meg. Still deg i kø og vent på tur. Enten du er gull, diamant eller flyr en gang i året. Alle er påvirket og alle vil hjem.
Nytter ikke å være diamant i kveld. Satt 3 timer på vent før jeg avbrøt selv pga. at jeg måtte. Er nå tilbake i køen... (21896400)
Helt enig @flying_all ! Og vær så vennlig å vent med å ringe om ferieturen som man skal på i påsken eller ferieturen til sommeren, det er de som er på reise nå og har reise de kommende dagene som trenger prioritet nå. Gjelder både til oss forsikringsselskaper og til flyselskapene. Masse god info på websidene for det man lurer på
De har nok slått av ja, det er egentlig helt greit. Prøver å hjelpe hjem et familiemedlem som fort kan bli strandet i utlandet...