Opplever dere noen "diamant" service?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av edstro, 27. juli 2015.

  1. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Lot vekterne vedkommende gå, eller ble de hentet av politiet?
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det var nok en veldig distre person og dette ble løst ganske greit, men viser at man skal følge med.
    I alle fall om man har en Lenovo X1 eller tilsvarende som "alle" har..
     
    drsyk liker dette
  3. Kaffekopp

    Kaffekopp Ungdom, EBD

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Mange som har forsøkt å ta min X1, men til gjengjeld har mange også hatt X1 selv. Men blir ikke det samme å komme ut med en HP eller noe annet ræl. Da hadd jeg blitt sur....
     
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Har de ikke kamera overvåkning? Følger ikke de ansatt med på hvem som tar hva? Gleder meg til noen forsøker å ta noe fra meg... Da blir jeg den sinte EBD fra helvete, ikke pga Fasttrack sniking...

    Mennesker med god folkeskikk og respekt for medmennesker er tydeligvis en døende rase.
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    :D:D

    Komiker du.. Så lenge du ikke har med deg 125ml shampoo eller solkrem driter de vel i hvem som hadde med seg hva og så hvem som tok hva....
     
    stekus, McBuljo, drsyk and 2 others like this.
  6. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Helt enig.

    Det ble noen CU’er i Introduksjonsåret også til Biz, men de siste to årene skjer det ikke lenger med mindre det er overbooket bak og de må flytte noen fremover.
     
    chrt liker dette
  7. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    :p alltid Professorer @Are
     
    Are liker dette
  8. RaezoR

    RaezoR EBD er det verd det?

    Innlegg:
    50
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg har blitt Diamant i snart et år og vurdere å bli det igjen, men hva er vitsen? Jeg reise kun privat og har ALDRI opplevd noe spesielt anmerkning fra SAS. Det er kanskje mye bedre for firma folk som skaffer Diamant gjennom jobb og flyr mye GO utenom? Har merket at hvis jeg og kone eller en venn reise sammen er det ofte ledig på siden av i en 3 seter konfigurasjon. Min datter or mannen fikk gratis drikke fra OSL-EWR når vi var i Premium. Skal reise TRD-OSL-IST-HKT med SK/TK på fredag i Biz og tilbake 13.03. i Biz HKT-BKK-ARN-CPH-TRD med TG/SK. Håper det går bra, har hørt mye bra om Turkish. Thai skulle gått ned litt etter det jeg har lest. Har merket en forbedring i Priority boarding, men det er lenger til USA type køer for boarding. SAS med UNDERSKUDD. Tror noen av de nyeste endring i EB poeng osv kan har noe med det å gjøre? Og kanskje Norwegian endring til å bli litt mer RyanAir vil hjelper.
     
  9. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,939
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har sagt det før og jeg kommer nok til å gjenta det igjen. Vibeke er den viktigste grunnen til å være diamant.

    Samboeren og jeg hadde lyst på en tur til varmere strøk i påskeferien. Ringte Tallinn, men de fant bare dårlige ruter og ikke tilslutningsbilletter til/fra Oslo. Sendte derfor mail til Vibeke og spurte om hun kunne fikse tilslutningsbilletter dersom jeg booket utreise fra en annen flyplass først.

    Naturligvis kunne hun det, men hun tok likesågodt og booket hele turen med bruk av CT for meg. Langt mer behagelig enn å ringe Tallinn :)
     
    Misterix, Kristian, RoadKing and 7 others like this.
  10. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Observerte en dansk EBD som forsøkte å bevilge seg noen egne diamantfordeler ved å stilltiende plassere sin kollega, som hadde billett i Go, ved siden av seg selv i Plus. Forsøket falt i fisk da purser kikket på iPad-en sin.
    Han forsøkte til og med å kjøre "men jeg er diamant..."-argumentet, gjett om det falt på døve ører :D

    Jeg har mange ganger bedt om å få sitte med kollega / venner som sitter i annen klasse, men da alltid gjennom å frivillig nedgradere den ene, ikke mase om oppgradering - eller aller verst; bare oppgradere seg selv. Det siste blir bare stusselig - og ganske så pinlig for den stakkaren som trodde at EBD-kollegaen var for kongelig å regne om bord.
     
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    :D:D:rolleyes:

    Beste med å være EBD er at jeg ved 95% av mine flights får ledig midtsete hos SAS. Og siden jeg har et 3-sifret antall turer i året er det absolutt verd det....
     
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,187
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har noen ganger som EBD prøvd å få sitte på nødutgang med Plus billett .. ,men neida .. ikke innvilget
     
    Petter B-C, FlyingMoney and drsyk like this.
  13. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    På OSL-MIA sist satt jeg i plus, og flyvert hilste på meg direkte og ønsket meg velkommen tilbake. Da jeg gikk bakerst i flyet senere for å hente meg noe drikke skøt hun inn "han skal ikke betale, han er pandion". Litt forvirring der altså :-D

    Ellers lite ekstraservice. Fly som regel sammen med samboer i plus, så det har ikke vært noen oppgraderingsmuligheter.
     
  14. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    +1!
     
  15. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Nå kan jeg jo ikke umiddelbart påberope meg korrelasjon, men med tur til EWR hvor vi (3 pax) fikk CU til Biz den ene veien og oppgradering med plusgrade/bud til Biz den andre veien så er det fristende å tenke at det har en sammenheng med Diamant. Er i alle fall ikke lei meg for at forrige uke også sikret Diamant også i neste periode...
     
    Last edited: 28. febr 2020
    chrt, drsyk, Eddie47 and 1 other person like this.
  16. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Copy that!
     
  17. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Så diamantmailen kan booke CT, er det så? Isåfall er det jo litt fint med diamant.. eller har jeg misforstått hvem vibeke er?
     
  18. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,112
    Likes mottatt:
    114,462
    Bonuspoeng:
    350
    Nei, de kan «egentlig» ikke det. Men, Vibeke, av Dansk avstamning jobber på kundeservice og en er av de som besvarer den Danske diamantmailen. Hun er ekstremt dyktig og fikser det andre ikke får til. Men CT, skal hun i utgangspunktet ikke tukle med, så vi skal ikke ha noen forhåpning om at hun skal bli vår faste CT booker
     
    Eddie47, Gullars and drsyk like this.
  19. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    2,091
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg håper folk klarer å være litt edruelige og ikke forvente at Vibeke skal ordne alt mulig. Det kan fort bli bråstopp av servicen hvis det går for langt. :(
     
    aasjane, redlund, Gullars and 6 others like this.
  20. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Å være edruelig er subjektivt, så hvor skal grensen gå?
     
    drsyk liker dette

Del denne siden