Overnattinger gjennomført på Scandic

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av kjeeli, 22. sept 2023.

Tags:
  1. Norhawk

Norhawk Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hotell: Scandic Ørnen
    Status: True Friend
    Rom booket: Superior
    Oppgradering: Nei
    Andre fordeler: Poeng i stedet for voucher
    Lengde opphold: 3 netter

Ved innsjekk informerer resepsjonen, «du har fått oppgradering til superior». Hvor jeg påpeker at jeg har booket superior rom. Så, altså ingen oppgradering..

Superior rommet er ca. samme størrelse som standard rom på andre Scandic jeg har bodd på.
    Ellers, så var det en liten chips pose som gave på rommet, med en håndskrevet hilsen.

Frokosten helt etter Scandic standarden.

livinspeed, kjeeli and Emma like this.
  2. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,488
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Scandic Gdansk
    Status: Loyal Friend
    Rom booket: Economy Room
    Oppgradering: Ja, til Junior Suite
    Lengde opphold: 1 natt
    Rom bestilt grisebillig på vinterkampanje til en mileage run for den nette sum av 247 PLN. Først stod det superior rom i appen på morgenen så junior suite etterhvert.

Fint stort rom med separat soverom i utkanten av gamlebyen. Møbler litt utdaterte, her var det fortsatt igjen en sånn snurreting på skrivebordet som tjukk tv stod på gamle dager så man kunne endre vinkel.

Rommet var booket via SAS så imponerende at poeng (bonus og level) er inne allerede samme dag jeg sjekket ut. Ikke at de ble så mye poeng da med den prisen tross booking på dobbelt poeng kampanjeo_O.

Noen som vet om jeg får både disse poengene og Scandic sine egne poeng?

Last edited: 08. mars 2026 kl 21:04
    livinspeed, kjeeli and Maggie like this.
  3. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,190
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, du får ikke begge deler, men du får (litt) Scandic-poeng om du velger dette ved innsjekk i stedet for voucher.

4. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Scandic Parken, Ålesund
    Status: True Friend
    Rom booket: Economy
    Oppgradering: Ja, til Superior Extra
    Andre fordeler: Poeng fra voucher
    Lengde opphold: 1 natt

Kom ganske sent til hotellet ca kl. 23. Virket som det var en konferanse/samling på gang. Mange i baren og høyt lydnivå. Hyggelig innsjekk. Fikk rom 1204, trodde den var høyt oppe. Men helt ytterst og ned en halv etasje.

Rommet var kjempestort, men var rett ut på gaten (opplevdes som høy 1. etg). Litt slitt rom, kunne trengt en upgrade. Det jeg fikk sist gang jeg var innom (se forrige side) var mye bedre. Denne hadde dog 'Business' på døra...

Senga var helt ok har sovet i verre. Putene... Hva faen er der med Scandic og puter? Har truet flere ganger med at jeg skal ta med egen. Tror fader meg jeg gjør det neste gang...

Luktet røyk inne ved døra. Ved ventilasjonen. Vurderte å klage, men skulle opp kl. 7 og var stuptrøtt. La meg og sov greit.

Kommer igjen og håper på bedre rom, selv om upgraden var najz.

Snapchat-1207417709.jpg 20260311_224028.jpg 20260311_224039.jpg 20260311_224059.jpg 20260311_224131.jpg 20260312_084308.jpg

Emma, EndreD, Ololsen and 1 other person like this.

Del denne siden