Oversikt over hvem som tar Amex.

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Helikopter, 02. juni 2015.

1. Kenneth82

Kenneth82 Medlem

Likes mottatt:
    237
    Bonuspoeng:
    43
    Liten gladnyhet for Oslo-folk som kjører Renault eller Volvo, oppdaget i dag at merkeverkstedet Gustavsson & Sønner på Bjølsen tar Amex. Bruker du i dag Bilia så vil jeg sterkt anbefale å bytte siden de er generelt billigere og har høy kompetanse på Volvo.

2. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,565
    Bonuspoeng:
    113
    BestDrive Minde i Bergen tok Amex i butikk (ikke på nett). Vet ikke om det gjelder alle, men funket i hvert fall der.

3. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,773
    Bonuspoeng:
    113
    Best-Marine Tønsberg (Avd Barkåker) tar amex i butikk. Litt enklere å handle båtdeler og utstyr lokalt når man kan betale med amex. :)

4. DJViking

DJViking Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    343
    Bonuspoeng:
    63
    Har noen brukt Amex i Sør-Korea og Japan?
    Jeg skal snart reise til Busan og deretter Tokyo. Har 10000kr igjen på min bonusgrense på 200000kr med mitt SAS Mastercard, og jeg rekker ikke å oppgradere kortet før jeg reiser nå.

Tenkte å bruke mitt Amex så mye som overhodet mulig på reisen. Heldigvis har jeg SAS Mastercard, dersom Amex ikke godtas.

5. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Amex er veldig utbredt i Japan etter min erfaring, taes stort sett overalt de aksepterer kort.

Tips er å alltid ha litt kontanter, da ikke alle steder,spesielt mindre resturanter ikke tar kort

Bri1 and DJViking like this.
  6. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Samme erfaring som over her, veldig få steder som ikke tar Amex.
    Mye bedre enn i Norge.

DJViking liker dette

Del denne siden