Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

1. andersand

andersand Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    får ikke matten din til å stemme? regning på 10k gir jo ikke 10k poeng

Hvordan betaler dere avtalegiro her? bare henter ut tallene og fjerner de i banken?

2. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,408
    Bonuspoeng:
    113
    Matten er beregnet på maks kjøp på 100.000 kr på en måned. Det gir 20.000 poeng med DNB Saga mastercard. For dette betaler du 1% gebyr til payr, eller 1000 kr. For 20.000 poeng.

Oppgradering fra plus til biz på OSL-MIA har nå blitt "forbedret" til å være 35.000 poeng, så det vil si ca 1750 kr. Det er det verdt, lett! Ihvertfall når man ved forhåndsoppgradering får poengopptjening i den nye klassen (med mindre det også har blitt "forbedret" bort.

joaenzo and Xflipper like this.
  3. andersand

andersand Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    DA er jeg med ;)

Fant en av iphone test devicene i labben på jobb, så har nå betalt min første med payer, restskatt del1, på sas mc er det vel begrenset til 4k per xx dag slik jeg skjønner ?

4. kimananda

kimananda Medlem

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Velkommen i klubben Donald. Virker som du har hatt abstinenser. 4k pr 96 timer er grensen på SAS MC, og den virker å være presis på minuttet. I forhold til DNB Sagas 20k poeng pr. 100k, gir vel SAS MC 30k poeng nå i kampanjeperioden for en tusing? 30 poeng pr.krone virker som en god deal...

Vær obs på PAYR's 30-dagers grense på 20k, da hele beløpet belastes med 1% og ikke bare det overskytende.

5. andersand

andersand Medlem

Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Kan man i teorien betale sas mc regningen, med dnb saga mc her?

dnb mc har jo ingen limits jeg er klar over.

6. Flyskrekk

Flyskrekk Er for lengst kurert

Likes mottatt:
    232
    Bonuspoeng:
    43
    Ja. "Luksusfellen; bonusfeberspesial" kommer til en TV nær deg - rett etter neste forfall :)

johanna, SAJblue, Xflipper and 3 others like this.
  7. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,408
    Bonuspoeng:
    113
    det bør gå, men spørs om det ikke putter deg i en gråsone hvor man misbruker for å få poeng. Det står vel noe om det i vilkårene.

SAJblue liker dette
  8. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,408
    Bonuspoeng:
    113
    Kanskje ikke så dumt, jeg satt og regnet litt på hva rente på for sent betalt restskatt er, sånn for å dele det opp innenfor begrensningene til payr :-D

9. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,873
    Bonuspoeng:
    183
    I går kraup eg til korset og investerte i ein Ipad. At eg skal klare å betala han ned med bonuspoeng før appen til Android kjem i slutten av september er nok ikkje realistisk, men alt treng vel ikkje å vere rasjonelt heller..

Travellingalf and Baldrick like this.
  10. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,408
    Bonuspoeng:
    113
    Spør du meg er en ipad en fantastisk investering uansett, når man er glad i å fly.

Jeg har android telefon og ipad, da kan jeg stort sett bruke de fleste apper. På ipadden har jeg også netflix og plex, begge med offlinestøtte, så jeg kan se rundt 8-10 timer med underholdning uten lading. Ellers er det bare lagringsplassen som setter begrensningen. Har også 4g, anbefales. Å styre med wifi/aksesspunkt er mer mas. Mobilt bredbånd rett på padden er tingen :)

11. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,727
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig nær å gjøre dette selv. Hadde bare Elkjøp kommet tilbake med Eurobonus-kampanje nå.. :cool:

Travellingalf and afirm like this.
  12. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,408
    Bonuspoeng:
    113
  13. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,408
    Bonuspoeng:
    113
  14. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,727
    Bonuspoeng:
    113
  15. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,263
    Bonuspoeng:
    183
    Bra dobbeldipping med 20% rabatt først og så 30 Eurobonuspoeng per hundrelapp på toppen med SAS MC Premium. Man kan vel også trippeldippe og aktivere EB-opptjening også på DNB-kortet; som gir 15 poeng per hundrelapp (for 49 kr/mnd). Får man da i tillegg velkomstbonusen på 6.000 poeng kan et 10.000 kroners kjøp gi deg i underkant av 10.000 Eurobonus-poeng...

(Og det blir vel bare bedre med kortene som gir 20 poeng per hundrelapp for 99 kr/mnd og 12.000 poeng i velkomstbonus).

Dersom man aktiverer før midnatt blir poengopptjening gjeldene fra og med neste dag. Passer utmerket godt med planlagt TV-kjøp de kommende ukene, det blir fremskyndet nå.

Last edited: 16. aug 2017
    Baldrick liker dette
  16. mikkle

mikkle Medlem

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Man må jo betale med DnB MC for å få de 20%, så de 30/100 fra SEB MC utgår vel ved dette tilbudet.

17. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,727
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som forresten vet hvor raskt EB-opptjenigen blir aktivert, om man bestiller det på DNB Mastercard..?

18. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,583
    Bonuspoeng:
    113
    Regner med ideen er omtrent som følger:
    • Betal med DNB MC hos Power
    • Betal faktura for DNB MC med SAS EB MC (SEB)
    Dermed får du først 20% og deretter 30/100...

Upsaker liker dette
  19. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,727
    Bonuspoeng:
    113
    I pose og sekk; betale fakturaen fra DNB med Payr og SAS MC... :cool:

EDIT: Slo meg med noen sekunder der @NorFlight ;)

20. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,263
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp. Du betaler med DNB-kortet, og samme dag åpner du nettbanken og finner kontonummer og KID. Betal denne regningen på forhånd via Payr med SEB MC umiddelbart, gjenta noen dager senere når beløpsgrense er nullstilt.
    Da har du ikke forskjøvet noe på kreditten din, men du dobbeldipper på Eurobonus-poeng og får rabatten.

Gjør du det før midnatt er det aktivt i morgen, ref. DNB-chat og meldingen du får når du bestiller.

IMG_5759-2.jpeg
    (Takk til DNB som ikke har klart å lage en app som skalerer på iPhone Plus-modellene. Godt jobbet)

Baldrick liker dette

Del denne siden