Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

1. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    Når jeg benyttet meg av gratistilbudet før jul, mener jeg det var aktivt neste virkedag

Baldrick liker dette
  2. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,659
    Bonuspoeng:
    113
    upload_2017-8-16_23-4-23.png

Just in case.. :cool:

RoadKing liker dette
  3. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,357
    Bonuspoeng:
    113
    Var det ikke slik at SAS MC hadde begrensning på 4000 kr? Og at det ble ført som rentefritt kontantuttak? Og får man i det hele tatt poeng med SAS MC hos Payr?

4. Frankk

Frankk Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg har fått inn poeng merket payr as i eb oversikten på sas mc kortet, så det virker greit enn så lenge

Baldrick liker dette
  5. mikkle

mikkle Medlem

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Den løsningen der er jo helt nydelig :)

6. 1884derby

1884derby Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    832
    Bonuspoeng:
    93
    Kan du utdype litt: "...og finner kontonummer og KID".
    Jeg finner ikke dette i nettbanken. Tips?

Last edited by a moderator: 17. aug 2017
  7. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    8,980
    Bonuspoeng:
    183
    Lurer på om man egentlig ikke trenger KID-nummeret lengre. DNB har individuelle kontonummer knyttet til hvert MasterCard; gå til Mine kort, velg kortet og i dropdown-menyen velg "Ekstra innbetaling". Da får du frem kontonummeret knyttet til kortet ditt.

DNB sin chat er døgnåpen og svarer ekstremt raskt på spørsmål, så de kan gi et definitivt svar.

1884derby liker dette
  8. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,320
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg spurte DNB for kort tid siden. Du trenger ikke KID.

Henrik liker dette
  9. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,698
    Bonuspoeng:
    293
    En faktura jeg la til betaling 15. august ble avvist uten at jeg skjønner hvorfor. Den gikk først gjennom, men ble refundert til kortet mitt like etter. Nå får jeg ikke lengre betalt den. Noen andre som har opplevd lignende? Det var en faktura med melding, betalt med SAS MC og jeg har ikke Vippset bort pengene :)

10. Mysil

Mysil Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Har opplevd det samme. Akkurat snakket med kundeservice på SAS MC. De sier det er en såkalt cash limit på 4000 per 7 dager på kortet. Payr er definert som cash og faller inn under der. I følge kunde service var den grensen ikke mulig å øke men vet ikke om det var skrevet i Stein

11. Pyro

Pyro Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk samme feil. Jeg ble fortalt at grunnen var feil KID. Selv om jeg er sikker på at den var riktig... men da er tydeligvis maks 4000,- hver 7 dag.

12. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,985
    Bonuspoeng:
    113
    Grensen på kontant vat for 4 dager, og i sommer gjorde jeg to transaksjoner rett i underkant av 4000 med i overkant av 96 timer imellom. Det kan selvfølgelig være endret.

SAJblue liker dette
  13. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har brukt Shell MC og som har fått Trumf? Og som evt. vet grensa for overføring, om det er en grense?

14. Frankk

Frankk Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Det skjedde samme for meg, tok kontakt med payr. De skrev at betalingen var gått igjennom til mottaker, men st payr selv hadde refundert pengene til mitt kort. Dvs at payr satt med regninga, de ba meg snilt om å overføre pengene til payr.
    Skal først sjekke om mottaker faktisk har fått pengene sine, før jeg betaler payr

15. Mysil

Mysil Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Usikker på om det er hos Payr eller hos kort utsteder men det er noe som ikke funker. Fått gjennom et par men også flere som feiler. La inn et kort som det garantert ikke har vært transaksjoner på to uker. Så bra ut og dagen etter kom det feilmelding. MC corporate gold

16. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,801
    Bonuspoeng:
    183
    Eg gjekk lei av å vente på Ipad'en frå Netonnet (dei brukte over to dagar på å sende den) so eg plukka opp ein frå Elkjøp idag, dei skulle ha 300 kr mindre og hadde den på lager. So då får eg heller nytte angrefristen ovanfor Netonnet.

Har no overført for kr 3500 med SAS MC og 16.500 frå Shell MC. Reknar med å få poeng for dette, men kan ikkje gje nokon rapport før neste månad. Får for Vipps, so vil tru at det same gjeld her.

17. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    Får prøve å legge inn her også, og se hvordan det går...

18. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,357
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk faktura fra DNB i dag, mer enn 20.000 poeng denne måneden takket være payr :) (hadde noen belastninger ved siden av også)

19. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Noen oppdaterte erfaringen med Payr? Jeg får ikke betalt mer enn 4000,-, selv om jeg benytter flere kort. Får heller ikke lagt inn betaling med effektuerimng lengre fremme i tid. Er det noen som har andre måter å få betalt større beløp enn maks 4000,- på?

20. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Det var jo flott, jeg har en god del leverandørfakturaer jeg gjerne skulle ha betalt over dette systemet, hvordan går du frem?

Del denne siden