Soloppgangen over LHR kl. 05.25 engelsk tid i morges. Tatt fra rommet i 12. etasje på Hilton Garden Inn Heathrow Terminal 2 and 3. Ganske så fin utsikt fra rommet selv om det var tidlig på morgenen
Travelodge Docklands Central (London): Denne gangen en budget løsning - måte innse at jeg ikke ønsket til å betale for det jeg egentlig hadde lyst på. Men hotellet ble åpnet to uker før oppholdet så alt var ny. Flott rom med nydelig utsikt! Dessverre dårlig service. Rommet ble ikke ryddet de fem dagene, men håndklær ble skiftet daglig og kaffen ble fylt opp (av og til). Men for 60 Gbp per natt for tre stykker er jeg fornøyd.
Hilton DoubleTree i Fort Lauderdale. Dyrere enn standarden skulle tilsi. Men beliggenheten er ikke verst.
Clarion Hotel Bergen (Bryggen). Rommet er helt greit og litt oppgradering i forhold til bestilt, men jeg lar meg ikke imponere av utsikten...
American Airlines sin terminal på MIA byr på denne utsikten fra AA Flagship lounge akkurat nå. Tydelig hvem som "eier" hele D concourse
Quality Airport Hotel Gardermoen. Flott utsikt mot en idyllisk bensinstasjon. Det var vanskelig å oppdrive familierom ifbm. en forsinkelse og da ble det dette hotellet. Må si at det var det kjipeste jeg noen gang har fått for 1 910,- kroner. Slitt rom og hotell og ingen anerkjennelse av statusen. Frokost ikke før 6:30 (bortsett fra svært enkel early bird) til tross for at det er et flyplass hotell. Svært missfornøyd.
Kan du si noe om årsaken til at hotellet ikke åpner? Har hørt rykter om «krangel» mellom hotellet og de som eier noen av rommene (som dere) ..