Lindesnes havhotell (igjen). Jeg har det litt vanskelig å finne fornuftige hoteller her langt sør i Norge, men dette hotellet er nok en som jeg opplever som ganske bra, spesielt med tanke på service og frokost. Men det kommer med en pris, 1 850,- for enkeltrom er vel ikke helt rimelig heller. Plus for at dem har boblebad, badstue, fire elbil ladere og at dem tar AMEX.
Grand Hotell Flekkefjord. Opphold i begynnelsen av juli (glemte å poste det her ). Hotellet i seg selv er veldig fint, flott bygning og fine fellesarealer som definivt skiller seg ut fra andre hoteller. Svært hyggelig personal og Amex ble tatt imot. Dessverre veldig lite rom, til dels dårlig renhold, svak frokost (alt var kald, til tross for at jeg kom rett ved åpning 6:30, mye ferdigpakket mat), veldig god brukte madrasser. Ikke verdt prisen på 1 790,- for enkeltrom. Som jeg skrev tidligere, hotellene her i Sørlandet klarer stort sett ikke å begeistre meg.
Farrris Bad, rom 352. «Oppgraderte» for 1500kr ekstra for å få utsikt fremfor innsikt. Rommet; Litt bobler før «spaing»;
Rjukan Admini, rom 10. Dette er en del av De Historiske så jeg lager en mer utfyllende post i relevant tråd senere.
Orsa, verdens navle. Har selv vært der. Jakter på fugl i paradiset Noppikoski. Som er litt lengre nordover i skogen
På den annen side hadde et så fint rom i USA kostet minst 1000 USD/natt i sommer - hvis det er noen trøst...