Utsikt fra baksiden av "hjemmehotellet". Ikke verst utsikt/show og lyden av Rammstein er inkludert Nå glemte du si ifra til meg igjen! Jeg var rett borte i gata og hadde stor bursdagsfest!
Hotell Splendido, Kotor, Montenegro Første bilde er det telefonen min ser hvis jeg stikker den opp av takvindu på rom 312. Det siste er fra balkongen til hotellet. Meget fint uteområde, medium minus rom.
Hyatt Place, Zürich Airport The Circle. Meget enkelt og null utsikt. Dog ble det booket rimeligste rom pga kun en natt her før neste flight. Rimlig var det ikke, 2200,- Men sengen var fantastisk.
Hak Huot 1 Hotel Poipet. 3 stj hotell uten bar og restaurant men duger til litt søvn med air cond. Ok pool.
Heritage Grand Perast, Montenegro Bestilte et superior-rom via hotels.com som ble oppgradert til deluxe ved ankomst. Tror ikke gullstatusen hadde noen innvirkning her. Utsikten fra rommet er så som så, men det tar de igjen fra hotellrestauranten som ligger på bryggekanten og frokostrestauranten avbildet over. Ellers et knallfint hotell som anbefales. Pris: 250-300 euro.
Norge i Bergen igjen. Har merket i det siste at de ikke gir like bra oppgraderinger som de ga under covid, sier meg uansett fornøyd med denne i øverste etasje.
Ungene fikk utsikt motsatt vei og var ikke like fornøyd med utsikten. All den tid de ser rett ned på en skjerm
Holiday Inn Express - Gunwharf Quay i Portsmouth, UK. Riktignok er ikke bildet fra rommet eller i dag, men fra resepsjonen litt tidligere i uken. Riktig hyggelig folk her. Hotellet er slitent med en slags "Fawlty Towers"-følelse. Du bør like tomatbønner på toast for å elske frokosten her - Briter, ass
Bangkok kl 18.40 lokal tid. 29 grader Loungen i 31. Etg Bangkok by Night Morgenstund med regn i vente fra rom i 14. Etg Ikke utsikt men innsikt? Hehe, kanskje ikke det heller. Trådstarter med et glass for mye på terassen i 31. Etg.
Solnedgangen fra 4 etasje hos Clarion hotel Runway i går kveld. Ikke det mest spennende å se på, men hotellet fungerte greit for en natt før et morgenfly fra OSL.