Kjøbmandsgaarden Hotel Mandal. Hotellet koster omtrent halvparten av det de fleste konkurrentene rundt om tar (750,- for enkeltrom), så forventningene var ikke så høyt. Rommet var enkelt men i ganske fin stand med en god 120cm madrass. En del støy fra veien, men rolig om natten. Noe mangler på renhold ser vel ut til å være standard på de fleste hoteller under 5 stjerner i dag? Veldig svak frokost. Men med tanke på prisen stort sett ok opphold. AMEX ble også tatt imot.
Chala number 6 hotel, Chiangmai. Hotel i øvre sjikt men med Thailandsk stil på absolutt alt. Vanvittig bra!
Ser jeg glemte å legge ut disse fra IC O2 i London, så det er ikke akkurat nå... Hjørnerom i sjuende etasje.
Elite Plaza Stockholm. Trolig det minste og dårligste hotellrommet jeg har hatt på mange, mange år. Knøttlite rom. Ingen AC. Kjempevarmt selv om vinduet ble åpnet. Mye bråk. Dårlig seng. Kan ikke fatte og begripe hvorfor dette er 4-stjerners. Det er trolig kun grunnet beliggenheten og en ok frokost.
B2 PREMIER, Pai, Thailand. Beklager at rommet ser bombet ut, men bilde tatt på morran før avreise. Enkelt, meget enkelt men med pool access da Valgt pga gode parkerings muligheter for bilen.
Tristeste utsikt noen gang på Chorus i London. Men beliggenheten var riktig denne gangen, så jeg droppet det faste hotellet. Og sengen var bra
Mer "innsikt" enn utsikt muligens... Utsikten hos Scandic Bakklandet i går Utsikten utenfor hotellet var litt bedre
ม่อนเหนือโฮมสเตย์ / Mon Nuea Homestay Enkelt men ufattelig fredfylt med nydelig utsikt Har aldri før våknet til en slik utsikt (foruten fra fly da)
Da var en tilbake nede i byen Chiangmai og for siste natten før retur til Bangkok ble det Chala hotel, igjen. Meget bra luksuriøst hotell i ren asiatisk stil. Har inkludert afternoon tea samt minibar og det kjøres turn down service. Hotellet har tilbyr også gratis parkering som vi benyttet. Kanskje noe kostbart i forhold til enklere steder.