Scandic Kødbyen og jeg teller opphold nr. 2 hvor jeg ikke fikk oppgradering som red level. Uansett fornøyd med rommet, jeg har jo tross alt fått det jeg betalte for…
Hotel Madero Buenos Aires Anbefaling fra @kjeeli , et svært godt råd! Våren er på vei, knoppene på trærne er på vei til å springe ut
Comfort Karl Johan, igjen.. Ikke så mye utsikt, men stille og rolig, i det minste. Broen er nødutgangen fra dette og rommet ved siden av. Har litt lyst til å teste den..
Hilton Beograd, rom 602. Endelig oppgradering hos Hilton også, suite med 2 soverom; Utsikt; Soverom 1, typisk barnerom Barnas bad; Voksenrom med tilhørende bad Avtreder nr 3 om en skulle få gjester; Oppholdsrom; En liten konekrok; Skuffende nok så er vinskapet i konekroket tomt; Skal bare være til i morgen så det holder nok for denne gang
Får nesten lyst til å bli finkulturell når vi nipper til de frie boblene (franske) fra balkongen (ikke fransk). ICLG;
Hotell Ernst i Kristiansand Oppgradert til større rom, men innvendig «utsikt». Uansett et hotell jeg liker veldig godt med god frokost
Det bør også være to knapper på rommet for å overstyre solskjermingen (i noen timer - deretter går dem tilbake til "default" igjen) - det var i hvert fall slik sist jeg var på Hub'en .
Kveldens utsikt fra 10. etasje i ByOtell, Kadikoy, Istanbul. Kontrastfull by. I midten av bildet, til høyre for Allianz, ligger Marriott Asia. Et hotell som jeg mener er langt bedre enn dette, men fem stjerner har de begge.