Morgenstemning på Samoa Beach Resort som befinner seg et stykke unna Samoa, og ved feil hav, her vi er ved atlanterhavskysten syd for Recife i Brasil.
Holiday Inn Berlin - City East Side, ble 1 natt til på nytt hotell da en liten forkjølelse gjør at det ikke frister så mye å fly i dag.
Motel One Warszawa Chopin Innsikt istedenfor utsikt. Men jeg ble spurt ved innsjekk om jeg ville ha utsikt mot byen eller stille om natten . Bra! Ellers veldig fint og sentral beliggenhet (navnet "Chopin" er misvisende - hotellet ligger ikke ved flyplassen med samme navn). For 550,- kr per natt pluss ViaTrumf og stempler kunne jeg godt tenkt meg å bo her igjen.
Pousada Sette Mares, Fernando de Noronha, Brasil, temmelig rustikk utsikt fra soveromsvinduet (utsikten fra døra er heldigvis bedre)
Centara Mirage Dubai. Billigste rom via hotels.com ga ikke store forhåpninger til utsikt. Ble imidlertidig uoppfordret oppgradert 2 romkategorier, så alt i alt fornøyd
Sea senses apartments, Punta Prima, rett sør for Tørrevikja. Utsikt fra balkong, stue og ett av soverommene.