Scandic Meyergården, Mo i Rana. Havnet i «nordfløyen», hvor utsikt er nedprioritert. Rent og pent ellers, da, selv om 500kr for buffet med et glass pappvin, vel er en stiv pris, selv her.
Restaurant und Hotel Schwarzer Adler, Vogtsburg im Kaiserstuhl, Tyskland Kjekt å bli flagget for, første gang som jeg har fått med meg
Scandic Seilet i Molde. Stilig, rent og pent, men tydelig slitent, hvis du ser etter i krokene. Måtte få fikset nytt toalettsete og en stikkontakt før jeg var fornøyd med rommet. Håper bare bagasjen, som aldri kom med Widerøe/Norra fra Bergen, dukker opp snart... Å fly med Norra, var forøvrig en selsom opplevelse. Finsk crew er noe for seg selv. Flyet var i det minste flunkende nytt. Et ATR72, som jo alltid er en artig overraskelse når du har sete på første rad
Høres det ikke bedre ut med velbrukt? Enig i at frokosten ikke var noen høydare, men dekket behovet for tilførsel av kalorier. Holdt meg unna alt annet enn frukt, og det var i det minste godt.
Aursnes hotell, utenfor Sykkylven. Man kan si enkelte av rommene er for bilinteresserte. Ellers lovende.
Smuksjøsæter Hotell/Fjellstue. Rom 221; Dobbelseng ble køyesenger; Ikke noe å utsette på badet; Kontorplass er det også;