Stranda Hotel. Forventer spekeskinke til frokostbuffeten Edit: Ja, stekt Strandaskinke i stedet for bacon. Digg.
Airbnb - Honesta offictel, ligger over Hyundai premium outlet og home plus. Og rett ved Triple Street med masse butikker, restauranter og puber. Direkte tilgang til Technopark subway station. Perfekt plassering om man besøker Songdo. Home plus Hyundai premium outlet
Hotell Ivar Aasen, Ørsta. Det ligger en bok om nynorsk, fra Samlaget, ved siden av sengen, i stedet for en bibel…
Hotellutsikten man ikke ønsker seg… Halvannet døgn etter sommerens «småturer» osl-arn-fra-gru-eze-fra-osl-lhr-bog-gye-gps-uio-pty-bog-lhr-osl, var det litt smerter i brystkassen, kaldsvetting og generelt ubehag. Lavflyvning med blålys til Riksen og inn med stent på lørdag. Nå venter jeg på å få inn en stent på den andre siden samtidig som jeg reflekterer over at livet nok blir annerledes fremover. Ha en strålende dag!
Utblokking av blodårene til hjertet. En av de tett og lite blod til hjertemuskelen = hjerteinfarkt. En annen blodåre kommer til å bli tett slik at de tar forberedende vedlikehold og jeg unngår forhåpentligvis flere besøk.
Hadde kanskje håpet på litt bedre utsikt da jeg så vi hadde fått rom i 20 (øverste) etasje på OMO Kansai Airport. Etter å ha flydd hit som førstegangs biz noensinne med Singapore og ANA, gruer alle fire seg til å fly hjem bak i bussen på Thai i morgen. Tror aldri det blir eco på langtur igjen for vår del, neste blir å prøve å skaffe F.
Pliktoppfyllende å ta hotellutsiktsbilder mens en venter på å komme seg ut til eget helikopter med hjertesmerter altså