Hytte på Lesjaskogsvatnet Camping Raumabanen ligger mellom camping plassen og Lesjaskogsvatnet. Dette er eneste vannet i Norge som har to utløp. I den ene enden renner det nedover Gudbrandsdalslågen og i andre enden nedover Rauma. Så da er jeg ved vannskillet mellom øst og vest.
Clarion Bergen Airport Kanskje ikke like merkelig som vasen på en av de andre rommene her, men litt rart å finne denne kassen stående i hjørnet Edit: Vasen lokalisert på annet rom
Får vel følge opp med bilde fra nabobygget etter at SAS rotet til reisen min i kveld. Clarion CPH, sjeldent jeg syns comfort overgår clarion, men må innrømme at jeg syns rommene er finere på comfort. Prøvde å legge inn medlemsnummer hos strawberry, men det var visst ikke mulig siden rommet var booket av SAS.
Novotel Tiergarten, Berlin. Er faktisk balkong her og, med egen fuglevakt. Og opprydningen etter et skikkelig uvær i går kveld foregår rett nedenfor.
Vi trivdes godt. Ohana’s er nok det beste og mest kjente hotellet på øya. Men de er også veldig tydelige at det ikke er som å være på en stor 5-stjernes resort. Det er ganske laidback og god stemning. Overraskende dårlig pizza der til at de har egen pizzaovn de skryter fælt av, men ellers var maten stort sett bra eller grei (jeg synes generelt indonesisk mat er noe av det minst spennende i Asia) Selve øya er også ganske rolig. Smale, små veier med masse hull så alle må kjøre forsiktig og kommer det en bil imot så må ofte scooterne stoppe helt for at de skal kunne komme forbi. Mye vannaktiviteter.