Kontakali Bay Resort & Spa, Korfu. 20 min sidan eg sjekka inn, så det er litt tidleg å felle dommen. Men virkar greit så langt. +1 for utsikt til fly som tar av. Jetmotorane skal nok bysse meg kjapt i søvn etter middag.
Hilton Garden Inn Heathrow. Ikke kjempeflott utsikt, men fint hvis man liker å se fly og biler. Mye BA å se på Heathrow...
Hotel Majestic, Rhodos Har fått et rævva rom, satser på å få byttet det på onsdag når det er mange som sjekker ut/inn igjen.
Hall og stue Bad, med kar, dusj og toalett Soverom Garderoben var mellom badet og soverommet. Og det var et ekstra toalett med inngang fra hallen.
Premier Inn Fort William. Rent og moderne hotell noen minutter gange fra jernbanestasjonen og rundt 7-10 min gange fra sentrum. Veldig grei plassering! Utsikt over byens shinty stadion (en av disse idrettene som jeg ikke tror så mange driver med utenfor det skotske høylandet)
Hilton Wembley i dag torsdag. Moderne hotell med mye glass. Fint svømmebasseng og stor club lounge med uteareal. Til å være London er det store suiter.
Hotell La Finca Golf & Spa i nærheten av Alicante. Utsikt fra rommet Denne blokka vender feil vei etter min mening Her er utsikten fra svalgangen.
Hilton London Tower bridge fredag ettermiddag. Har bodd på hotellet en del ganger og kan anbefales dersom du ønsker å bo sentralt og nærme Londons klassiske serverdigheter. Et stort pluss at club loungen på hotellet har utendørs areal med blant annet flott utsikt til Shangrila hotellet. Club rom har helt grei størrelse til å være London. Tips, be om rom høyt oppe med noe utsikt til Themsen. Treningsrom på hotellet er midt på treet.
Radisson Blu Hotel Podil, Kiev (Ikke mye mer utsikt enn vinduet mot bakgården fra rommet til @vegardg)