Doubletree by Hilton, Tower of London, fra rom 1041. Rom 1042 har ca samme utsikt. Executive room med tilgang til en liten lounge med øl, vin og kanapeer fra 16:30-20:00
Akkurat nå og en uke fremover ser utsikten slik ut: Radisson Blu Scandinavia tar vel ikke akkurat prisen på best utsikt. Da var det noe bedre sist uke: Hilton Budapest er en del av slottet oppå knausen i Buda, og er virkelig et førsteklasses Hilton. Men jeg røk nesten på en klassisk Life of Brian-scene da jeg rev opp gardinene første morgenen, og det var hundre turister rett utenfor vinduet. De kunne lett ha blitt alvorig skremt.
God morgen fra Centerhotel Thingholt i Reykjavik. Første gang jeg bor her. Var på forhånd varslet om at Expedia gold-perks skulle være sen utsjekk og gratis inngang på spa som er en tradisjonell expedia-ting jeg sjelden ser verdi i når jeg er på jobbtur. Men da jeg sjekket inn hadde jeg blitt oppgradert til juniorsuite og det lå en håndskrevet velkomsthilsen sammen med noen fancye makroner. Føltes neste som bookingen var gjort gjennom milehigh og ikke Expedia