Hotell Bernd, München: Oppgradert til Superior rom. Toast med fleisch-salat og godt øl i velkomstgave. Direktøren sjølv handhelste og ønskte velkomen.
Jeg kjenner han direktøren jeg og. Lett å smøre seg til oppgraderinger. Ta med to øl, så får du knallservice hele oppholdet
Hilton Helsinki AirPort. Greit og praktisk hotell. Veldig hyggelig å få en suite med badstue som lojal Hilton kunde. Stort pluss at det serveres enkel frokost fra kl 0330. Har benyttet det en god del ganger og anbefales til andre på forumet som skal ha tidlig morgenfly. 5 min gange fra terminalen. Helt grei drikke og mat i club loungen. Treningsrom et godt stykke under middels i forhold til andre Hilton hoteller.
Hotell Icon, Hong Kong. En stol med utsikt! Ankom hotellet kl 08, og rommet var allerede klart! Deilig å kunne ta en dusj før brunsj på Ozone..
Gomorgon frå «Gardis» altså då Radisson BLU OSL. Dei burde ta ein glasvask snart. Då blir det Swiss til LPA, retur på Laurdag. Innom her igjen, så SK til London og SQ317 til Singapore neste søndag.