Rom 620 på Radisson Blu Bodø. Har gullkort, bestilte billigste rom og fikk oppgradert til business, fruktkurv på døra og sen utsjekk (kl15). Tommel opp til Radisson i Bodø!
3 netter på Pelican hotel på South Beach i Miami. Kanskje ikke det mest mondene hotellet på Ocean Drive, men har garantert den best pyntede frokostvertinnen i området.
Radisson OSL. Positivt overraska over at eg ikkje fraus ihjel mellom terminalen og hotellet. Kanskje vinteren drøyar litt likevel?
Hilton Hyde Park, London. Noe preget av tidens tann, men er blitt vant til litt av hvert på hotellfronten i London, så det er akkurat akseptabelt. Grei utsikt til LHR-innflygningen i alle fall.
Er det noe særlig gjester der? De gangene jeg har vært der har det vært så og si helt tomt! De lokale sier det var konen til presidenten som har vært ansvarlig for interiøret. Må vel ha en jobb hun og . Hun har ikke spart på noe, det er nok det mest overdådige hotellet jeg har bodd på.
Ser det fortsatt bygges mye i Baku. Var en del av det da jeg besøkte byen for snart 15 år siden også. Noe må vel oljepengene syltes ned i og brukes opp på slik at man slipper at det tilflyter altfor mange goder til den gemene hop... Spennede land å besøke!
Kløverhotellet Bergen! Kan anbefales, ble oppgradert til rom med balkong og flott utsikt pga. Hotels gullkunde