Lounge-tilbudet på MAA virker ikke spesielt forlokkende, så ettermiddagen tilbringes ved bassengkanten på Trident Hotel, Chennai
IHG Robertson Quay skiller seg fra andre i Asia med små rom, ikke så god clublounge som jeg er van med, relativ enkel frukost og kveldsmat. Personalet er hyggelig men de mangler noen i opplæringen.
Fortsatt i Tallin - byttet til Radisson Blu Sky. Oppgradert fra Standard rom til Business rom i 21 etg Oppgraderingen inkluderer 1. item fra minibar, frokost på rommet og tilgang til Beauty Skin Spa Sauna Oasis i 24´d etasje Fin liten velkomsthilsen Utsøkt utsikt mot gamlebyen Lett å kose seg her.....
Utsikten fra rom 750 hos Intercontinental Seoul COEX. Dobbel oppgradering som RA, hjørnesuite på 75m2. Oppsettet var for infant til å begynne med med sprinkelseng, badekar og en liten pose med diverse småttissaker; Nå er det fikset med riktig oppsett;
Scandic Solsiden Trondheim. Trivelig hotell. Til og med en liten pose godsaker på rommet når vi sjekket inn.
Dagens utsikt fra Doubletree by Hilton Manchester Piccadilly. Etter gårsdagens regnvær er det fint å se litt sol utenfor selv om vinden fortsatt er sterk. Allright hotell som ligger veldig sentralt til rett ved sentralstasjonen og ganske sentralt i sentrum. Når man i tillegg blir oppgradert til hjørnerom så får man ekstra godt utsyn.
Februar er ikke alltid like trivelig i vinterkalde Norge og som vanlig tilbringes derfor 14 dager i varmere klimasoner. I år på en praktfull liten øy på Maldivene der jeg har fått to nye bestevenner. Hegrene Hege og Henrik. Hege er flittig og står i vannkanten og speider etter fisk mye av dagen. Henrik tar livet mer med ro. Hver morgen når jeg setter på kaffen i bungalowen kommer han spaserende og håper på en godbit. Han røpte forresten i går at han er irritert på SAS. Det skal liksom ikke finnes noe særegent med nordmenn. Bare tull sier Henrik. Ingen andre som bøtter Margaritas i strandbaren før kl 11 på formiddagen. Så da vet vi det.
«Room with a View apartments» - Reykjavik Room - check! View - check! Nice view? Vel det sa de ikke noe om