Da var det Courtyard by Marriott i Katowice igjen. Fortsatt grått her; Ikke noen oppgradering heller, men fikk badekar på rommet denne gangen.
Holiday Inn Winchester; Her fikk jeg nedgradering fra Executive room til handicap. Ikke noe som hang på greip her
AWA, Koh Chang. Deluxe Beach front. Da har en forflyttet seg litt lengre syd til Kai Bae Beach. Denne gangen ble det AWA som er nabohotellet til The Chill, som jeg hadde sist. Ikke dårlig, men blir nok The Chill neste gang
Fontenay, Hamburg. Utsikt mot Ausenalster. Koster en tusenlapp mer enn Radisson, men det er det jaggu verdt. CrotchRocket stamp of approval. Nye go to-plassen når jeg er i HAM fremover.
Ikke akkurat strålende utsikt, men helt greit å bo noen netter på Hilton Garden Inn her i Washington DC vil jeg si. Startet med denne utsikten, men fikk byttet rom fra 3. til 13. grunnet viftene, selv om de definerte rommet som «stille»... Til denne hvor man ikke akkurat ser bedre, men slipper i hvert fall viftene...
Fra balkongen på hotellrommet mitt, sitter å slapper av mens fuglene synger og lyden vannet fra Ganges kruser forbi, og på taket holder de yoga hvær dag. Hotellrommet koster 100 kroner inkludert frokost og senga er bra den
Utsikten hos dama til kameraten min her i Trondheim som jeg har overnattet hos den siste døgnet for å få lov å fly SAS
Da har jeg kommet meg gjennom tre dager, uten antydninger til COVID19-smitte på tross av skumle flyreiser TOS-OSL-BKK-HKT (Phuket). Så tør da å stikke kameraet ut vinduet mot bakgården. De som bor i første etasje har da direkte badetilgang, mens vi i andre bør helst lande i stor X om man ikke ønsker store skader i landingen... Tar man trappen ut så er det større basseng inne i gården som er forfriskende Stedet heter: Saturdays noe og ligger litt sør av Phuket Old City ikke langt fra Rawai beach Må tross mye frustrasjon og usikkerhet konstatere: Det er lettere å håndtere Corona-Angst i varmt basseng enn i 3 minus og snø....