Best Western Böttcherhof i Hamburg. Ligger midt i et industriområde, noe utsikten viser. Men det var billig, det var rent, det var flotte rom og god frokost, og med leiebil så funket det helt fint et par dager.
Ocean Rock Kalim - i fjellsiden med utsikt over Patong Beach, Phuket. Høy standard, store leiligheter, super service. Min leilighet med 2 soverom er hele 180 m2. Føles som hjemme her...
Bilde tatt for 2 minutter siden fra rommet mitt på Quality Tønsberg. Jeg tør å sette mye på at det aldri har vært roligere på brygga i Tønsberg ved midnatt enn akkurat nå. Ikke et eneste menneske på brygga, absolutt alt stengt og ikke en lyd. Men Tønsberg kommer nok sterkere tilbake om noen uker.
The thief, Oslo. Blitt litt slitent i kantene siden åpning. Tynn bemanning, og mangler litt sjel. Føles mer som «serviced apartments».
Britannia, Trondheim. Ikke mye til utsikt inn i bakgården, men praktfullt rom. Sensorer som slår på lyset når du kommer inn og på badet. Tv er skjult inne i speilet, fungerte forbausende bra. Fantastisk hotell, eventyrlig restaurant. Meget gøy å være turist i «egen» by
Utsikten i dag morges fra rommet på Grand Hotel Terminus i Bergen. Staslig bygg, greie rom, god frokost og sentralt plassert rett over veien fra stasjonen!
Tilbake på Thon Rosenkrantz, Bergen. Klar for første veka her sidan 12.Mars. Spent på korleis frukosten blir løyst i morgon.
Bergen Børs (BB). Trives nok bedre hos Opus XVI på andre siden av gaten, men siden det skal gnages på Bare, så ble det BB i kveld.
Flott utsikt Booket du gjennom Nc kampanjen og ble det oppgradering av rom? Hvordan var frokost serveringen?