Quality hotell River Station. Fint skal det være med navn på engelsk så kunne nesten tro man var utenlands, men er altså det nyeste hotellet i Drammen med utsikt til elven og jernbanen... Ganske så grei utsikt fra 8.etasje er det nå uansett
Quality hotel Sarpsborg. Tok med ungene og booket to rom på Summer treats. Det er kun en grunn til å dra hit, og det er badeland. Triste rom, ingen som helst anerkjennelse av status. Tipper brusen jeg tok kommer på regninga i morgen. Du vet det er et kjipt hotell når den ene flaska i det minste dusjavlukket jeg noensinne har sett har teksten: Go double. Hair & body. Og ja, utsikten er hovedsaklig av et tak. Selv til 800 kr natta vil jeg kun komme tilbake om ungene absolutt skal på badeland, og da blir det dagstur. For dere som har vært her før, de har forbedret bort lekelandet til fordel for et stort treningssenter.
Den var bra. God frokosttallerken hvor du kunne tilpasse en del. Passe med folk i restauranten på kveldstid, og maten var veldig god. Måtte reservere tid på forhånd i frokostsalen så den ikke skulle bli for full.
Frokosten var god. Alt av serveringssteder (pub, restuarant) er stengt søndag og mandag så der fikk jeg ikke prøvd noe som helst. Oppgradering en kategori som platinum uten å spørre.
Svinøya Rorbuer, Svolvær. Kan trygt anbefales. Tre soverom og tre bad. Helt ok utsikt en torsdagskveld
Quality Vøringfossen. Regn, 6 grader. Norsk sommer! Men det blir det bra vannføring av og målet er fossbesøk, så dette er bra. Ble oppgradert til rom med balkong.
Villa Copenhagen, København. Ikke all verden til utsikt, men fine små standardrom. God dusj og svært god seng selv om den er uvanlig høy og dermed noe upraktisk om man skal på en romantisk tur (kan jeg tenke meg )