Ble oppgradert til loftsetasjen «Atico». Upåklagelig utsikt til Port de Sollér. Mest tysk, britiske, danske, og svenske her. Ikke hørt noe norsk.
Thon Hotell Kirkenes. Strålende utsikt fra suite 401; Ellers så er det vel lov å si at rommet er ganske grelt;
Radisson Blu Caledonien 10 etasje, min «oppgradering» som Platinum hos Radisson ble standardrom MED utsikt. Fantastisk! Men et ørlite hakk bedre enn de foregående 3 nettene jeg bodde på Radisson Blu i Stavanger der vanket det ikke noen oppgradering. (Været får man heller ikke gjort noe med)
The Hub. Skal tidlig avgårde i morgen så vi tok dette som flyplasshotell. Oppgradert til et stort rom, og ungene fikk prøvd det lille bassenget de har her. Positivt overrasket. Vi får med oss frokostpakke i morgen. Det kunne de ikke fikse på amerikalinjen siden kjøkkenet var stengt i kveld og de skulle også ha 1.150 for å oppgradere oss til rom stort nok for ekstraseng. Ungene valgte dette fremfor Clarion. De er fornøyde og da er jeg det også.
Ikke noe å skrive hjemom akkurat. Tipper jeg hadde tredje dårligst "utsikt" av samtlige på Farris Bad forleden
Grand Hotell Egersund, en del av de historiske. Rom 202 rett over inngangen, men som en erfaren globetrotter har jeg med øreplugger.
Radisson BLU Tallinn, rom 1101; Helt OK hjørnesuite; Det var min første innsjekk her siden 2007, men lå inne i systemet med gammel tlf og e-post enda. Fikk tom en velkommen tilbake hilsen;
Clarion Trondheim. ‘Klipp’ nummer 9 på sommerdealen og det desidert minste rommet fram til nå. Utsikten er grei da.