Utsikt fra Seadream 2. Utsikt mot Oslofjorden fra Vippetangen. Flott lugar med alle fasiliteter. Blir nok en flott uke med nye utsiktsbilder hver dag.
Utsikten i morges fra Clarion Hotel Admiral i Bergen. Ser ikke rett på Bryggen akkurat, men kan jo skimte den...
Lekker båt. Vurderer en tilsvarende reise i september. Ser i reklamen at de også har spa og gym ombord. Store cruise skip har etter min erfaring et fullverdig treningssenter som «sats». Supert om du kunne gitt en tilbakemelding på gym området på skipet Nyt reisen videre langs norskekysten.
Treningssenteret har alle fasiliteter, ikke det største området men med kun 100 passasjerer om bord er det aldri trengsel. Rommet er plassert lengst fremme i båten, rett under broen så utsikten er upåklagelig. Manualer opp til 22kg trekker litt ned. Vær obs på at det ikke er all verden av takhøyde. Jeg på mine 191 kunne ikke bruke møllene. Så for min del blir sightseeingen på nye områder tatt med løpesko på beina. Vil virkelig anbefale turen, mat og drikke er upåklagelig med et helt fantastisk personell. De to første dagene vært over all forventning
Britannia, Trondheim. Utsikten er ikke det store, men dette hotellet er virkelig noe for seg selv. Kommer jeg til å booke ny tur? Helt klart ja!
Comfort Hotell Porsgrunn, fra rom både på ene og andre siden: Og treningsapparater på rommet vi først fikk, byttet dem bort til fordel for en sofa og mulighet til å se tv fra senga:
Ikke dagens utsikt, men mandagens utsikt fra 7.etasje på Clarion hotel Trondheim. Designet på vinduene, som vel er laget for at man skal se ut, men ingen skal kunne se inn, gjør bildet noe prikkete
Ah nettopp, tenkte jeg faktisk ikke på som ett alternativ, men kan nok godt stemme det... ikke det at jeg følte at det var nødvendig med solskjerming under dette oppholdet