Hotell: Villa CPH
Status: Platinum
Rom booket: Superior
Oppgradering: No such luck. Bestilte og betalte for superior
Romnummer: 1137
Lengde opphold: 1 natt
Andre fordeler: 1 gratis cola zero, og 150 kr kupong jeg ikke brukte. Personlig velkomstkort og en håndkrem av gran, furu eller noe - ikke helt min greie
Var spent før besøket her. Hørt mye bra her på IF om akkurat dette hotellet.
Som start: Det er bra! Sengen var sykt digg, med god madrass og dyne, hauger av puter, og hele rommet var rent, pent og greit.
Litt upersonlig service, og en helt tullete kø av nesten 20 folk foran meg da jeg skulle sjekke inn på en ikke-så-travel-tid ca kl 15. Jeg gikk istedet litt tilfeldig til det store bordet rett til høyre for resesjonen, som har nedfelte skjermer og kort-kodere hvor man kan sjekke inn og lage sin egen romnøkkel i tre (!). Fungerte supert, og de burde gjøre det litt tydeligere at dette var et alternativ til kø.
Pool'en hadde merkelige regler: 30 minutter var gratis for gjester, men så kostet det 65DKK i halvtimen etterpå. Jeg var tilfeldigvis ute på pool deck og benyttet sjansen til å booke samtidig - men da jeg ankom til booket tid var det en annen på jobb og hun kunne ikke finne bookingen. Men hun sa det var OK. Og selvsagt var det OK, for det var bare 10-12 folk i et pool med plass til 50. Dårlig service.
Frokost var et eneste stort rot, men verdens søteste danske pige noterte romnummeret mitt utenfor frokost-salen. Samme dame ropte (helt på ekte!) "ha en fæntæstisk dag!" da jeg gikk ut derfra. Hun var kul. Og får helt klart +1 når Choice sikkert spør meg om en review, som de alltid gjør.
Frokosten ellers var helt på det vanlige, men med altfor lite plass og bord for så mange folk som hotellet rommer. 2 stasjoner med både varmmat og kaldmat (som hadde samme innhold på begge stasjoner), men bare plain og kjedelig standard frokost. Eneste opptur var bake-stasjonen innerst i frokost-rommet med croissants og slike fett+mel-retter som ikke jeg selv liker, men som var super ferskt og så lekkert ut rett fra ovnen.
View attachment 87482
View attachment 87483
View attachment 87484
View attachment 87485
View attachment 87486
Vis alt...