Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Hvilket hotell gir best valuta for poengene sentralt i Oslo? Typ 7,5-15k poeng per natt. Er Platinum, så går gjerne for et hotell med greie odds for bra oppgradering :)

2. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,727
    Bonuspoeng:
    113
    Da er det vel Comfort Grand Central til 15k pr natt du bør satse på. Er jo ikke uvanlig å få suite som Platinum der.

LN-FHU and Gullars like this.
  3. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Takk! Må benytte meg av garantert bonusnatt. Har vel da egentlig ikke krav på oppgradering, men hvordan er de praktiske erfaringene med dette?

4. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,727
    Bonuspoeng:
    113
    Du har ikke krav på det nei, men er jo ikke utenkelig at du får en oppgradering allikevel. Har ikke testet denne fordelen selv, så ingen konkrete erfaringer, men hva du får er nok (som vanlig) avhengig av hotellet og vedkommende som sjekker deg inn..

5. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    absolutt verdt en test :)

Baldrick liker dette
  6. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,727
    Bonuspoeng:
    113
    Apropos å enkelt oppnå status.. Ny kampanje. Nå kun for antall tellende netter:

upload_2021-11-9_9-8-13.png

"Book mellom 9. november og 17. november, og bo fram til 31. mars 2022. Vi tar nettene du bor og ganger antallet med fem. De kvalifiserende nettene vil vises på din konto etter utsjekk."

Her kan du altså ligge deg til topps med 5 ganger vanlig hastighet! Slå den!

espenlampe, Earl, Upsaker and 3 others like this.
  7. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    345
    Bonuspoeng:
    63
    Det blir enklere og enklere å oppnå status hos NCC - framstår som en helt klar strategi fra kjeden. Og det funker nok forretningsmessig, men jeg er bekymret for at utvanningen blir så stor at verdien av status marginaliseres.

andkri58, Emma, Flyrlavt and 3 others like this.
  8. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,057
    Bonuspoeng:
    183
    Petter, gi oss eller 3X, 4X og 5X poeng kampanjer :p

eventyrer, Grooo, Emma and 2 others like this.
  9. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,727
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe, tipper/regner med det kommer noe i løpet av november, etter bookingperioden i overnevnte kampanje er avsluttet.

10. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,184
    Bonuspoeng:
    113
    At Scandic nylig gjorde innstramminger på sitt bonusprogram minsker vel ikke akkurat sjansen for at dette kan skje.

tombom liker dette
  11. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,445
    Bonuspoeng:
    93
    Likte bedre Scandics nylige kampanje siden de ikke krevde booking via egen nettside. For oss som er låst til jobbens reisebyrå betyr sånt noe, men muligens er vi ikke i målgruppen :rolleyes:

12. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,284
    Bonuspoeng:
    293
    De skrudde ned opptjeningen på ViaTrumf samtidig. Det liker jeg dårlig.. Har jo vært 7%, nå er det 5,4%.

13. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Sjokk... Jeg synes også prisene har gått opp. Selv om de er dynamiske er det litt for påfallende til å være tilfeldig, kanskje?

tobeornot999 liker dette
  14. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,184
    Bonuspoeng:
    113
    Er vel generelt litt dyrere å bo på hotell nå? Bor mest på scandic og ser prisene ligger litt over «normalen» for tiden.

15. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,284
    Bonuspoeng:
    293
    Tror det har blitt generelt dyrere nå ja. Flere som reiser, og det nærmer se jul, og konserter og show etc. starter opp igjen. Det betyr kanskje at de har flere gjester?

16. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Mulig det. Og det er jo i og for seg bra :) Hvor bra en slik kampanje er for de som allerede har status er jo en annen sak. Ser for meg at det blir dårlig med oppgraderingen fremover når "alle" har blitt gull og plat :p

Emma liker dette
  17. spacecosmos

spacecosmos EBD

Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Gratulerer! Liker når folk får til slikt! :) Vil du dele noen tips om hvordan man får oppnådd LifeTime-status raskt?

18. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,184
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm, blir interessant å se når jeg sjekker inn på Clarion på Flesland litt senere om jeg får registrert natten.

19. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,239
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som husker omtrent når NCC MC har hatt gull og ikke sølv ved oppstart de siste årene?

20. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    813
    Bonuspoeng:
    113
    Dette var litt interessant; har fundert på hvordan jeg kan booke for poeng utenom callsenterets åpningstid. Sendte du e-posten til hotellet eller Platinum-mailen? Kan også hvert enkelt hotell ordne poengbookinger?

Del denne siden