Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,720
    Bonuspoeng:
    293
    Er for gammel til gulvet i terminalen. Fra jeg lander til jeg må være på Kastrup igjen er det snaut 7 timer. Frister ikke å dra inn til Sentrum. Men enig i at det var ok pris.

2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,720
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke poeng eller trumf (overført sas), men det er 400dkk billigere, absolutt bra tips :)

trygveat liker dette
  3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,245
    Bonuspoeng:
    183
    Skift strømleverandør, få natten gratis på Comfort hotellet på Kastrup

https://www.nordicchoicehotels.no/nordic-choice-club/partnere/ishavskraft

Evt benytt ncmc som black friday handling til du har opptjent 10K ncpoeng.
    De har 2x kampanje ut året.

Eller overfør Trumf til du har nok poeng, evt kan du vippse meg 666NOK, så bestiller jeg rom til deg :)

Last edited: 18. nov 2021
    RoadKing liker dette
  4. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Baldrick, eventyrer and RoadKing like this.
  5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,720
    Bonuspoeng:
    293
    Herlig folkens. Jeg blir helt ydmyk :)
    Har gjort avtale med en kar så dette blir ikke gærent. Takk for tilbudet @Maggie , har allerede takket ja til en annen så jeg får ha din til gode.
    Strømleverandørbytte og kort… Problemet er at jeg bor så lite på hotell i Norden at det blir nok ikke mye igjen for innsatsen.

paron, holmen, Baldrick and 3 others like this.
  6. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,676
    Bonuspoeng:
    113
    Tenkte å tilby deg det samme da jeg leste opprinnelig post, @RoadKing, men ser jo det allerede har ordnet seg! Får si ifra om du kommer i en tilsvarende situasjon en annen gang! :)

Jeanette and RoadKing like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,141
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er den beste grunnen til å være på dette forumet. Så mye flotte folk! :)

8. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Kva er favorittfordelen dykkars i Nordic Choice Club?

Min er kaffeavtalen -veldig greit å kun å stikka innom eit hotell for å få seg ein nybrygga kaffe, har spart masse peng på den spesielt for ein student :D

eventyrer, Emma, Maggie and 1 other person like this.
  9. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,272
    Bonuspoeng:
    183
    @Jeanette vi var veldig fornøyde med frokosten i helgen som var! Jeg har oppdatert denne posten med frokostbuffet vi kunne velge fra.
    Fikk dere dårligere utvalg enn det?

10. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,245
    Bonuspoeng:
    183
    Kom gjerne med tips i Oslo hvor denne avtalen er lett tilgjengelig og kaffen er god.
    Føler meg som en `gipsy` om man kun kommer innom for en kopp ;)

Jeg må selv si at favoritt fordelen er muligheten for oppgradering til suite.
    Følte meg i en periode som suite kongen da jeg fikk oppgradering på 9 av 10 opphold på rad
    Opphold 10 var på Lily hvor suiten røyk, men det var innenfor når opphold 11 ga meg 10 netter i en flott suite på Villa København for prisen av et klippekort til 12K, snakk om valuta for platinum medlemskapet :p:D

Last edited: 19. nov 2021
  11. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Hoteller med konferansegjester har ofte kaffemaskin i lobbyen. Da hender det at jeg bare tar en kopp. Skulle noen stoppe meg så er det bare å vise medlemskortet. Jeg har ennå ikke turt å be om kaffe der den serveres fra resepsjonen eller i baren :p

eventyrer and Maggie like this.
  12. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63

CC Folketeateret har kaffiautomat med størst utval, CO Karl Johan har best vanleg kaffe, men benyttar meg av CC Savoy sin mest pga beliggenheit =)
    Hotel Christiania har sånn "kaffepute" kapslar som eg ikkje er so fan av, kjem so lite kaffe xP

Maggie, Emma and freddyen like this.
  13. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Spør alltid i resepsjonen, fordi eg veit eg får eit ja.
    Ved tilfellet på Skt Petri i køben, so svarte resepsjonisten at kaffen dei hadde i resepsjonen ikkje var so bra, so han sa eg kunne berre gå inn i restauranten og få ein barrista-kaffi derifrå <3

andkri58, eventyrer, Gullars and 4 others like this.
  14. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Min favorittfordel er sen utsjekk - det er bare så synd at altfor mange hoteller ikke innfrir på det punktet.

15. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,317
    Bonuspoeng:
    183
    Tja... var litt dårligere utvalg og ganske utplukket kl. 09.30. Eggerøre og bacon var kaldt, og rundstykkene kunne man slått ihjel noen med. Allerede kl. 09.50 begynte de å rydde bort frokosten. Har opplevd betydelig bedre tidligere.

16. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,245
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for tips. Er det slik at man må spørre i resepsjonen for kaffe hos disse?
    Liker best slikt det er på Lily, hvor de har et hjørne med fri betjening. Evt må jeg bli litt mer gribb framover ;)

eventyrer, Jeanette and freddyen like this.
  17. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,245
    Bonuspoeng:
    183
    Var innom Skt.Petri i sommer, kun for en titt. Min kjære nabo følte seg snytt i fjor sommer og mente Skt.Petri må ha vært det dårligste 5stjerners hotellet i Europa. Turte ikke spørre om kaffe og kjøpte kaffe hos naboen

18. olestolen

olestolen Medlem

Likes mottatt:
    354
    Bonuspoeng:
    63
    Virkar veldig frekt å berre ta ja, spesielt på Comfort der kaffikoppen egt kostar 20,-. På Karl Johan får du deg ein kopp/blir henvist til kor den er , også må du gå opp ei trapp til kaffimaskina. Viss du berre tek kopp derifrå utan å spørja vil da jo bli ansett som tjuveri.

Spør heller med eit smil (du får ja uansett), vis medlemsnummeret frå appen, og "versågod" seier resepsjonspersonalet, hugs å takka for kaffien og ønsk vedkommande i resepsjonen ein god dag vidare - meinar vertfall eg da bør gjerast :)

Baldrick, Bolle, eventyrer and 3 others like this.
  19. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,317
    Bonuspoeng:
    183
    Personlig synes jeg kaffefordelen er en merkelig fordel, da jeg er usikker på om det er så veldig mange som er komfortable med å stikke innom et random hotell og ta med seg en kaffe.

20. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Garantert oppgradering er min favoritt fordel, tett fulgt av utsjekk kl. 18:00.

Utenom hotell oppholdene synes jeg gratis trening er veldig kjekk. Spesielt på Clarion the hub. Her har jeg en tendens til å stoppe litt opp i basseng og relax avdelingen (badstue området) før trening, eller rettere sagt. Det er ikke rent sjeldent turen stopper i relax avdelingen som jeg er nødt til å gå igjennom for å komme til treningsområdet.

Jeg har faktisk prøvd meg på gratis te Hotel Christiania Teater for å teste det ut. Her går jeg litt småspent inn og hører med resepsjonisten om de har noe te å tilby. Jeg ble tatt svært godt imot, men jeg følte meg som en tigger :confused:. Enda på visa var at de kun hadde porselen krus, så jeg valgte å gå videre uten drikke..... Selv om de hadde et solid utvalg av te. Når det er sagt. Så lenge medlemsfordelen er til stedet må det være meningen at den skal brukes :). Mange takk for gode tips olestolen.

andkri58, olestolen, holmen and 2 others like this.

Del denne siden