Selger Strawberry poeng

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Gullars, 30. jan 2021.

  1. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Har 85.000 NCC-poeng til salgs. Kan også booke rom for deg fra min konto med Platinum-status. Ta kontakt på PM.
     
  2. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Er det mulig å få dine platinum fordeler på mitt rom ?
     
  3. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Kan man overføre nc poeng mellom medlemmer?
     
  4. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke veldig mange erfaringer, men har booket for andre fire ganger gjennom min profil. Tre av gangene ble det oppgraderinger, mens den fjerde fikk fordel av tidlig innsjekk og sen utsjekk. Jeg tviler på at man har krav på det, men erfaringene er altså gode.
     
  5. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Kan gi gavekort.
     
  6. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,368
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Oppdatert 15.04.24: 85K poeng tilgjengelig.

    Jeg selger 15 poeng for 1 kr.

    Jeg booker opphold for deg, i ditt navn, fra konto med Platinum-status.
    Ingen statusfordeler garanteres. Jeg kan ikke booke "garantert bonusnatt" for andre.
    Jeg tilbyr KUN poengbooking fra min konto, merket ditt navn og telefonnummer.
    Jeg tilbyr IKKE poenggavekort, overføring av poeng/Trumf til din Strawberrykonto eller fullmakt til å bruke poeng fra min konto.

    Den største fordelen med poengbooking er muligheten til å gjøre et kupp når cashprisen er høy. Det er ikke uvanlig at rom som selges for 1500-2000+ kr koster 10-15K poeng (666-1000 kr).

    Ta kontakt, jeg trenger: navn på hotell (evt. by/område), datoer, ønsket romtype inkl. antall personer og sengeoppsett (dobbeltseng / enkeltsenger).

    Du bør sjekke at det blir billigere for deg å booke for poeng enn for cash.
    Den generelle prislisten for bonusnetter finner du her.
    I eksempelet under vil det lønne seg å booke for poeng da 10K poeng er lik 666 kr, mens laveste pris i cash er 1575 kr.

    upload_2022-10-16_18-6-39.png

    Ingen refusjon eller endring etter bookingen er bekreftet.
    Skulle oppholdet bli avlyst av hotellet (feks. pga corona-restriksjoner) blir poengene tilbakeført til min Strawberry-konto og disse kan du bruke på nytt hotellopphold innenfor poengenes utløpsdato.
    Gjelder ikke dersom du og hotellet blir enige om annen kompensasjon/re-booking/flytting til annet hotell.
     
    Last edited: 15. april 2024
    Jhafeld and milehigh like this.
  7. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Har da bygd meg opp et nytt overskuddslager av NCC-poeng. Ta gjerne kontakt om du er interessert i å kjøpe, enten gavekort eller at jeg booker fra min profil. 15 poeng = 1 NOK.

    Jeg har Platinum-status, så mulighetene er gode for at du får mine fordeler om du booker fra min konto (kan selvsagt ikke garanteres, da du strengt tatt ikke vil ha krav på det). Kan også booke vanlige opphold for penger fra min profil om du kun er interessert i Platinum-fordeler og dette er mer hensiktsmessig for deg enn poengbooking ut fra pris. Ved booking fra min profil vil bookingen gjøres i ditt navn.
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Og man vil likevel få statusfordelene? Jeg er Platinum selv, men visste ikke at det var mulig i tilfelle. Når jeg forsøkte det med Radisson back in the days når jeg hadde høyeste nivå der, så kunne jeg i alle fall bare glemme at de jeg booket for skulle få noen av statusfordelene.
     
  9. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Som sagt kan ingenting garanteres, men for min del har det skjedd 3 av de 4 gangene jeg har booket for andre at de har fått oppgradering. Og han fjerde fikk noen andre fordeler som tidlig innsjekk og sen utsjekk. Har også sett andre med tilsvarende erfaringer her inne. Men som jeg skrev er vel ikke dette noe man har krav på.
     
    Travellingalf liker dette
  10. Mr.FastTrack

    Mr.FastTrack Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Er det noen NCC hotel som kan bookes i nærheten av Kastrup?
     
  11. Nordlys

    Nordlys Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Ja, et helt nytt Comfort.
     
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Og gamle Hilton som nå er Clarion (?) vel?
     
  13. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,958
    Bonuspoeng:
    293
    Det ligger to stk der. Et rett ved terminalen og et 10 min å gå eller et t-banestopp unna.
     
  14. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Sist jeg booket så fikk jeg spørsmål om jeg booket for meg selv eller noen andre. Har antatt at man ikke får noen fordeler hvis man booker for noen andre? Eller har du opplevd det motsatte?
     
  15. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel det han svarer på her?

     
  16. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Nå ligger faktisk begge hotellene på Kastrup rett ved terminalen, et Clarion og et Comfort.

    Også er det bare 10-15 min inn til sentrum med tog/metro hvor du har tre hoteller til.
     
    Upsaker liker dette
  17. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg kan være behjelpelig med booke Nc hotell, har Platinum-status (t.o.m mars 23) og basert på andres erfaringer blir fordelene gitt uavhengig av hvem som bor på hotellet.
    I Oslo kan jeg om det passer sjekke inn, kanskje større sjanse til oppgradering?

    Jeg kan også selge gavekort på 7.5K, 10K og 15K poeng. Da booker du oppholdet selv, men kan da ikke regne med fordeler, om du ikke har status selv.
    Jeg selger 15 poeng for 1 kr.

    Ta kontakt på PM.
     
  18. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,368
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    For dem som har tenkt seg en førjulstur til København finnes følgende tilgjengelige bonusrom på Villa Copenhagen (2 personer i Standard king):

    Fredag 5. - mandag 8. november (eller fredag-søndag/lørdag-mandag): 30K poeng per natt (2K kr)
    Søndag 7. november er siste dag med Halloween i Tivoli.

    Fredag 12. - søndag 14. november: 30K poeng per natt (2K kr)

    Fredag 17. - mandag 20. desember (eller fredag-søndag/lørdag-mandag): 30K poeng per natt (2K kr)

    Tilsvarende laveste cashpris (Club Price Prepaid) per natt er DKK 2400-2600 (NOK 3100-3400).

    Dette er all tilgjengelighet på bonusrom i 2/3 netter i helger nå før jul.
     
    Last edited: 25. okt 2021
    Emma, haifinn, Maggie and 1 other person like this.
  19. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,958
    Bonuspoeng:
    293
    Ser jeg har noen bonuspoeng som går ut om 3 måneder. Hvis noen har bedre bruk for de enn meg så ta kontakt så booker jeg gjerne. Gull nå, blir platinum om senest 2 måneder.
     
    Kalsnes liker dette
  20. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Har samlet opp en del poeng igjen (100k). Gi lyd om du ønsker gavekort eller at jeg booker til deg fra min Platinum-konto.
     

Del denne siden