Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg sjekket ut for dem med appen. Satser på at det gjør susen :)

Last edited: 27. juli 2022
  2. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Det ordnet seg. Skjedde også det samme med noen andre jeg hadde booket for i dag, men de sa det var betalt i appen ig da var det visst ok. Tipper det er fordi rommet kategoriseres som «ikke forhåndsbetalt», og at vedkommende i resepsjonen må gå inn på transaksjonene for å se at det er betalt inn.

For øvrig har jeg opplevd oppgraderinger i 6 av 6 tilfeller ved booking for andre (i deres navn) nå i slutten av måneden.

Upsaker liker dette
  3. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,590
    Bonuspoeng:
    183
    Får du poengopptjening og kvalifiserende natt når du booker for andre med deres navn? Mente jeg har lest ett sted i T&C at man ikke gjør det.

Når jeg en sjelden gang har hatt gjester på besøk som har sovet på hotell har jeg bestillt i mitt navn og tatt meg av insjekkingen for de..

4. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan fungerer restaurant kupongene når man har booket 2 rom på samme hotell? Gjelder da 1 eller 2 per dag? Virker som hotellene har ulike regler på dette. Har som regel fått benyttet begge, men ikke alltid og når man validerer den ene, er det ikke mulige validere kupongen på rom 2.

5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,862
    Bonuspoeng:
    293
    Følger den ikke medlemmet?

6. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,254
    Bonuspoeng:
    183
    Usikker. Her i Gøteborg fikk jeg brukt begge fortalte vedkommende i baren siden jeg hadde 2 rom. Men fikk kun validert 1 men han slo av 250,- av regningen på 275,-:p

eventyrer liker dette
  7. themichael

themichael EBD

Likes mottatt:
    4,135
    Bonuspoeng:
    113
    Sist jeg booket to rom, fikk jeg også to kuponger i appen. Den første gikk fint å bruke, men kupong nummer ga en feilmelding da jeg prøvde å bruke den. Jeg var litt overrasket, da jeg egentlig tenkte at begge to skulle fungere, men restauranten fikset det likevel (i hvert fall første kveld). Dagen etterpå var beskjeden at jeg da ikke kunne bruke kupong nummer to. Så det er tydligvis ulike regler også på samme hotell :D. Reglen er vel at bare rommet som man selv bor i får denne fordelen.

Maggie liker dette
  8. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Står i appen at jeg er oppgradert til Deluxe i Tønsberg. Imidlertid har ikke hotellet ifølge nettsidene noe høyere enn Superior. Har de noen «skjulte» rom som de kun oppgraderer til, eller er det i praksis Superior jeg får?

9. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Flere hotell har kategorier de ikke legger ut på nettsiden, har opplevd å bli oppgradert til slike rom selv. Vil tro du får noe som er hakket bedre enn superior :)

Maggie and Gullars like this.
  10. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Du hadde rett. En form for junior-suite med separat soverom :)

tobeornot999, eventyrer and Flyrlavt like this.
  11. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Herlig :)

12. GlennDi

GlennDi Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som vet hvilke avbestillingsregler som gjelder dersom man velger å betale på forhånd for en overnatting booket frem i tid?

Tenker da på om man trykker Betal nå i appen på en booking som ble gjort med Club Price.

13. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,862
    Bonuspoeng:
    293
    Er det enderommene mot vannet?

14. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Ja

Upsaker liker dette
  15. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,050
    Bonuspoeng:
    113
    Litt usikker på om jeg forstår spørsmålet ditt, men jeg måtte nylig flytte 4 netter jeg allerede hadde betalt for og måtte derfor betale 400 kroner i avgifter så jeg vil tro de tar 100 kroner per natt på det man utsetter.

GlennDi liker dette
  16. GlennDi

GlennDi Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Var akkurat på tråden med kundeservice, og de sa at samme avbestillingsregler som ved kjøpet gjelder.

Har noen bookinger for høsten som jeg tenker å betale for nå, da det er triple poeng på NCC MC ved bruk på Choice-hotell. Tro om sjansen for oppgradering minsker da? :rolleyes:

17. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Får ikke endret tlf nr i profilen så jeg får overført trumf fra anen person,får bare feilmelding. Noen tips?

18. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,491
    Bonuspoeng:
    113
    Har vedkommende som skal overføre Trumf til din NCC-konto, sin egen NCC-pofil?
    I så fall må hen midlertidig endre nummeret til et som ikke allerede finnes i Choice-systemet.

Ett telefonnummer kan ikke være registrert på 2 NCC-profiler samtidig.

Last edited: 31. juli 2022
    Maggie liker dette
  19. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis det var hos ncc du ikke fikk endret telefonnummer kan du endre i trumf eller motsatt.

Evt kan du inngå et felles medlemsskap i trumf hvis den du skal overføre fra er et familiemedlem eller noen andre du er komfortabel å koble sammen kontoer med. Isåfall kan du bare overføre fra din egen konto.

20. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Får ikke endret i trumf heller.får bare opp tlf nr allerede i bruk og ikke hos ncc heller. Vet min far har konto hos "choice" i USA men ikke i Norge,vet ikke om det er noe link het. Får forsøke koble sammen kontoer da tror jeg

Del denne siden