Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,864
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har havnet i den situasjonen. Er platinum fra forrige periode og skal visst være det frem til 30. juni i år. Er det noen fordeler/ulemper ved å toppe kontoen før periodeslutt kontra å fylle den opp dag 1 i neste? Sistnevnte må jo være best da jeg får to hele år med platinum?

2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,267
    Bonuspoeng:
    183
    I mitt tilfelle opptjente jeg lifetime gold på ca 2 år uten hjelp fra trumf, men da var det langt spenstigere kampanjer(4xog5x) samt at det var under Covid og nesten bare mulighet reise i Skandinavia.
    Er litt redd de kan endre kravene for lifetime plat, skulle gjerne vært i mål med den om ikke alt for lenge, men skrudde på eb opptjeningen igjen i dag, etter overføringen.

Ingen andre fordeler en at du vil være nærmere plat for life, om det er et mål.
    Så lenge du klarer 100K poeng i perioden, spiller det ingen rolle når du gjør det innenfor perioden din.
    Bare en bonusnisse som syntes det var litt kult runde Platinum på første dagen i ny opptjeningsperiode:)

Gullars, eventyrer and Upsaker like this.
  3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,864
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vil være like nærme om jeg gjør det dag 365 eller dag 1. Siden det er vanskelig for meg å gjette på hvor mange poeng jeg tjener inn i løpet av året hadde det selvsagt vært digg å fylle opp med det jeg mangler før ny periode begynner. Det vil alltid være en risiko for at opptjeningen eller reglene endres i tillegg.

eventyrer, Maggie and holmen like this.
  4. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,098
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan er det ordtaket igjen?
    Bedre med ett fly i hangaren enn 10 i ordre?

Sjeldent endringer i lojalitetsprogrammer blir til det bedre. Hvis det er et mål å oppnå livstidsstatus vil vel overskytende poeng i opptjeningsperioden likevel telle mot den.

5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,267
    Bonuspoeng:
    183
    Endinger kan komme med umiddelbar virkning. Om målet er krysse streken med 1 million poeng, er det bedre krysse mållinjen før en evt endring til et høyere krav.
    Allikevel krysser jeg fingrene for at NC lar meg tjene inn manglende 230K nc-poeng før en evt endring siden jeg i dag har skrudd på eb opptjeningen igjen, grunnet denne gir bedre utbytte.

eventyrer and Upsaker like this.
  6. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    43
    Er det lenger gyldighet på poengene for platinummedlemmer?

7. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,358
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ut som det er 4 år fra opptjent

Trykkern liker dette
  8. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Villa copenhagen , er noen av rommene her store nok til å få inn ekstra seng? Vurderer en booking i påsken og vi er 2 voksne og 1 barn

9. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, plassen på flere av rommene jeg har hatt der er ikke noe problem for å få inn en ekstraseng. Er vel egentlig bare 1 av 5-6 ganger jeg har fått et rom som ikke var stort nok til å egne seg.

Ville ringt dem og spurt hvilken kategori rom de anbefaler å booke + samtidig fått dem til å notere ekstraseng på bestillingen. Det siste får man ikke gjort i webbestilling uansett.

Emma liker dette
  10. hanbakdeg

hanbakdeg Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Er det mulig å booke rom med bonuspoeng for andre på sin profil selv om man ikke bor der selv? Finner ikke valg om å endre gjest slik det kommer opp når man booker med penger..

11. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,907
    Bonuspoeng:
    293
    Legg inn navn på gjesten som kommentar på bookingen. Null stress!

hanbakdeg and tobeornot999 like this.
  12. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har erfaring med treningsfasilitetene på de forskjellige hotellene i Stavanger? Hvor er det best tilrettelagt dor en treningsøkt eller to? :)

13. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Om noen skal til CPH, så er jo Villa veldig bra.

Rekker ikke å bruke tilbudet selv, men generisk voucher code der tydeligvis ;)

Screenshot_20230310_154620_Gmail.jpg

Staralliance and Maggie like this.
  14. sam11net

sam11net Senior Medlem

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Dersom dette ikke er rett tråd, så fint om noen peker...

Har et NCC gavekort 15.000poeng til salgs.
    Gyldig i ut April 2024.

Litt usikker på hva vanlig pris er, men rundt 1000kr kanskje.

15. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    535
    Bonuspoeng:
    93
    Hotel Stavanger har et OK treningsrom, fin utsikt fra møllene også. Skagen Brygge skal du styre unna.

Xaantiam liker dette
  16. Jorgen44

Jorgen44 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    72
    Bonuspoeng:
    18
    Skal jobbe i Oslo i 1 års tid. Hvilke hotell har best treningsfasiliteter? Helst med mulighet for dusj. Tenkte å utnytte platinumfordelen litt;)

17. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Her kan flere hekte seg på, men jeg kan starte med Hub ved Oslo S.

Slett ikke verst på utstyr, om enn ganske lite treningsrom. Spa avdeling også, og rikelig med garderobeplass + dusjer. Du trenger nøkkelkort fra resepsjonen for å komme inn der, det ligger ned en trapp bak en lukket dør i underetasjen.

Jorgen44 liker dette
  18. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    Enig. Trener for tiden 2-3 ganger i måneden på the hub. Ellers har jeg sjekket ut comfort børsparken. Bra treningsfasiliteter, men mangler garderobe så vidt jeg husker. Ellers er treningsanlegget til Amerikalinjen og The thief ok, men mindre anlegg enn the hub.
    Så vidt jeg vet er the hub det eneste stedet i Oslo en får tilgang til SPA siden en må passere SPA anlegget for å komme til gym. Kom gjerne med korreksjon om en også har tilgang til andre SPA anlegg via gymmen.

Baldrick, Jorgen44 and tobeornot999 like this.
  19. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,214
    Bonuspoeng:
    183
    Kva med Sommerro? Det er jo veldig bra gym.
    Men ikkje sikkert ein har tilgang sidan dei egentleg ikkje er NC?

Jorgen44 liker dette
  20. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,678
    Bonuspoeng:
    293
    De er jo medlem av Nordic choice club selv om de er frittstående hotell, men nå har de jo fått spesifisert unntak for flere andre fordeler, så kan være det er unntak for dette og

Del denne siden