Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    813
    Bonuspoeng:
    113

Hvor kjøper du strøm i dag ?

https://www.ishavskraft.no/privat/avtaler/strawberry

Og kredittkortet deres har du muligens fra før ?

https://www.strawberry.no/medlemska...AQU3c4iigf6-RGfQUMaqO0xoCm6kQAvD_BwE#fordeler

travellers4fun liker dette
  2. pepperminte

pepperminte Medlem

Likes mottatt:
    252
    Bonuspoeng:
    63
    Du får 10.000 ved å bytte til Ishavkraft, men det er høy påslag på 7,12øre/kWh og månedsgebyr på 29kr, 6 måneder bindingstid som du kan bryte ved å betale 100kr for hver måned du har igjen av bindingstid. Pluss 500 poeng i måneden. Jeg bestilte 2.juni og fikk poengene 3.juli.

Michel liker dette
  3. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    293
    Er ikke helt sikker, men gjetter på at det ene er bookingnummer i Strawberry sitt sentrale system og det andre er bookingnummeret i hotellet sitt eget system. Ihvertfall er det sånn at ikke alle hotellene har samme bookingsystem, og mange av dem har nylig byttet bort fra det som ble hacket for en tid tilbake.

holmen liker dette
  4. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,183
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig dette er grunnen til at det er så mye krøll med ViaTrumf for tiden?
    Nå har endelig oppholdene jeg hadde for over 7 uker siden blitt bekreftet, men dato for endret status står fortsatt på det samme som kjøpsdato.

Og som @holmen nevner med bookingnr, irriterende at de ikke kan ha det samme, for meg og det systemet jeg har hatt for å følge med så skaper dette ekstra hodebry.

5. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    293
    Dette gjelder også andre leverandører enn Strawberry. Mange kjøp jeg har liggende som har fått sist endret-dato til kjøpsdato når de har gått til bekreftet. Sikkert en bug hos viatrumf

6. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,183
    Bonuspoeng:
    113
    Nei for all del, ikke bare Strawberry det går treigt med, men det har for alvor begynt å gå mye treigere enn hva det gjorde før. Strawberry har vanligvis vært en av de «kjappere» til å betale ut av de jeg vanligvis bruker.

Som nevnt tidligere i tråden for ViaTrumf, både Hotels og Radisson har gått kjappere for meg de siste månedene, og jeg har vanligvis ventet en evighet og gjerne måttet etterlyse utbetaling fra de.

7. MagicTbone

MagicTbone Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Heihei,

Jeg er hos Hafslund i dag. Så det er et godt alternativ ☺️ Må sjekke nærmere ang strømavtaler og hvordan de stilles opp mot hverandre. Har Strawberry - det går varmt på alt jeg kan bruke det på. Må bare sørge for å få disse 20K poengene før 30.nov. Bruker trumf mye på både benz, handling etc. Mye Viatrumf av alt som er hensiktsmessig. Booker alt av hotell for venner å bekjent

Går litt tom for andre ideer ang sanking av poeng her.

8. MagicTbone

MagicTbone Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Det er veldig intressant! Går mest antagelig for den løsningen ☺️ Ideelt at poengene kommer så raskt Har du noen andre tanker rundt relativ rask poeng sanking?

9. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,018
    Bonuspoeng:
    183
    Om velkomstpoengene ville kommet innen angrefristen, ville det vært en bedre deal, grunnet at strømavtalen er lite gunstig. Mange på forumet som har fått velkomstpoeng fra Fjordkraft (500/750trumf) før angrefristen har gått ut, og dermed blitt på en langt bedre deal som Vibb, som har 0,- i påslag/mnd avgift.

Link til tråd om beste strømdeal, Vibb + 300 verving til begge parter
    https://insideflyer.no/forums/threads/egen-tråd-for-invites.13208/page-14

Edit:
    Kanskje noen på forumet har mottatt 20K jordbærpoeng, før angrefristen går ut?
    Mulig det har noe med bestillingstidspunktet / når de blir utbetalt, ref en av postene over som fikk de ca etter en mnd.

Last edited: 24. sept 2023
  10. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    293
    Så vidt jeg husker så kom poengene etter angrefristen gikk ut, men jeg ble uansett aldri belastet noe bruddgebyr da jeg byttet videre til noen andre etter et par måneder, så man trenger tydeligvis ikke vente seks :p

Maggie liker dette
  11. MagicTbone

MagicTbone Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Helt enig at det hadde vært en bedre deal:) I mitt tilfelle handler det mest om å få tak i poengene for platinum oppnåelse. Ellers er det jo som du sier ideelt at man kan få poengene før angrefrist☺️

Maggie liker dette
  12. Melon

Melon Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg begynner å lure på hva de har gjort innad etter at de skiftet navn.

Jeg ikke har fått nyhetsbrev siden navneskifte, tross at jeg har sagt fra om feilen.

Trumf på hotellopphold i juli er ennå ikke utbetalt, og poeng på hotellopphold i juli, som jeg måtte etterregistrere, er ennå ikke registrert, tross purring.

Jeg pleide å være veldig fornøyd med kundeservicen deres, men nå er det labert ... Andre med samme erfaringer?

13. pepperminte

pepperminte Medlem

Likes mottatt:
    252
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg sendt en epost til Fjordkraft rundt fire måneder etter jeg hadde bytta til dem og fikk beskjed at det var ingen bindingstid eller oppsigelsestid.

Pass på at oppstart dato er så fort som mulig, jeg bestilte 2.juni med oppstart dato 4.juni, jeg tror standard var 14 dagers etter.

14. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,003
    Bonuspoeng:
    93
    Har du vurdert å rett og slett bare kjøpe poengene for trumf? Om du sliter og ikke ser noen lett utvei har du 20k poeng for rundt 1300 trumfpenger.

MagicTbone and Flyrlavt like this.
  15. MagicTbone

MagicTbone Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Kjøpte nettopp 1100 trumfkroner Gjorde store deler av jobben - mangler rundt 270 kr nå 90% av alle poengene har vel kommet fra Viatrumf/trumf handling. Så da ser det ut til at det løser seg.

noen som sitter med trumf som de vil selge?✋

livinspeed liker dette
  16. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    813
    Bonuspoeng:
    113
    Har aldri kjøpt Trumf selv, men har forstått at det kan være litt mekk med bytte av telefonnumre i Trumf- og Strawberry-profil for å få det hele til å funke, særlig hvis også selger har Strawberry-konto.

Er det lov å spørre om fremgangsmåten?

MagicTbone liker dette
  17. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,003
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis du er gull i dag vil du vel "kun" trenge opphold som koster deg 3400,- + 20% boost, så det er gjort på to netter. Kombiner det med en helgetur eller to med eventuell partner så får du poeng i bonusprogrammet hjemme i tillegg - de er verdt en del de også:D

MagicTbone and Teknolai like this.
  18. MagicTbone

MagicTbone Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Nå snakker vi☺️ Hehe, her har du et veeeldig godt poeng. Kan se ut til at det blir en etterlengtet datenight her - for å få denne i boks Takk for feedback!!

19. MagicTbone

MagicTbone Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Stemmer. Fikk vedkommende til å bli endel av min husstand for at poengene skulle bli tilgjengelig. Denne fremgangsmetodene er nok best mot familie/venner da det handler om tillit☺️ Må engasjere kundeservice på trumf for å evt å fjerne det nye medlemmet i husstanden. For min del vil jeg bare betale ut trumf-kroner til vedkommende månedlig fremover. Vinn Vinn

Wanderlust liker dette
  20. MagicTbone

MagicTbone Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Hvordan går du frem ved kjøp av trumfkroner? ☺️

Del denne siden