Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. jonss

jonss Metaprokrastinator

Likes mottatt:
    1,163
    Bonuspoeng:
    93
  2. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,262
    Bonuspoeng:
    183
    Hmm.. Hvordan er det egentlig med Apple Pay og 30 poeng per 100 kr?
    Jeg opplever at det er litt rotete i poengoversikten og at det splitter seg litt rart...

Her er booking på 5526 kr, betalt i resepsjonen med Apple Pay, bestilt på nettsiden.
    Om jeg tolker det riktig så har jeg da fått 10 poeng per 100 kr da jeg sjekket inn, og så har de etterkreditert 1105 poeng som da til sammen blir 1658 poeng for kredittkortbruk. (som da tilsvarer 30p/100kr).
    Og så har jeg 30% bonus som er den egne linjen på +1658.

Da mangler jeg kanskje 10% ekstra bonus for booking på nettside?

upload_2023-11-10_8-44-38.png

3. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,
    Hvorfor har jeg fått doble bonuspoeng og noe er «…poeng i Norge».
    Jeg har brukt Curve og handlet i danske kroner for alle disse transaksjonene.
    IMG_2220.png

4. ScoobyDoo

ScoobyDoo Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    I Curve må du velge "card currency" til DKK dersom dette skal telle som kjøp i utlandet. Hvis ikke veksles det internt i Curve, og det blir trukket NOK fra Strawberry-kortet, og dermed ingen ekstra poeng.
    Man kan gjøre dette i Norge også, men det blir dyre poeng med tanke på ekstra gebyrer ved utenlandsk valuta.

Sikiduck liker dette
  5. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,182
    Bonuspoeng:
    113
    Greit å kunne gå litt tilbake i tråden og se at jeg har fått en stor suite. Appen melder fortsatt om standardrom med to enkeltsenger, men romnummer stemmer med denne posten. Får se hva som møter meg ved innsjekk senere i dag:)

EndreD liker dette
  6. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,182
    Bonuspoeng:
    113
    Og suite ble det.
    Imponerende rom til å være standardrom med to enkeltsenger som det fortsatt står i appen.

7. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    men vet du hvorfor jeg har fått doble poeng? Er det noen hendelse for tiden som gir doble poeng eller får man doble poeng av å handle i utenlandsk valuta hos strawberry?

8. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,022
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen som vet hvorfor vi har fått doble poeng for ca siste uke i oktober. Og heldigvis ingen som har spurt kundeservice.

Maggie, Sikiduck and Spielhaug like this.
  9. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har erfaring med hva "deluxe dobbeltrom" er hos Quality Tønsberg? Ligger inne i appen med det om en liten stund men finner intet på nettsiden, søker man spesifikt etter romtyper dukker det opp "familierom og suiter".

Edit: Svarer meg selv; egen erfaring tilsvarer superior, mens andre forumister i "gjennomførte overnattinger"-tråden har fått jr suite, så det gjenstår å se.

Last edited: 13. nov 2023
  10. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,002
    Bonuspoeng:
    183
    30.april 2020 tikket 10K velkomstpoeng inn på min medlemskonto, etter at mine første 500 poeng hos Choice tikket inn samme dag. Status per dags dato er følgende.
    upload_2023-11-14_8-2-57.png

De første 500K poengene ble opptjent helt uten hjelp av trumf.
    Målet om Lifetime Platinum lå langt der fremme. Etter alt surret med SK, samt pressekonferansen med Stordalen hvor samarbeidet med Norwegian ble presentert, bestemte jeg meg for all inn Strawberry, til millionen var oppnådd.

Jeg fikk samtidig forsikret fra kundeservice at Lifetime beholdes uansett hva som skjer rundt samarbeidet med Norwegian, så lenge det er oppnådd på forhånd.

upload_2023-11-14_8-8-48.png

Tipset til alle felles bonusnisser, er dere i posisjon til å kunne oppnå Lifetime Platinum, kjør på. Ikke se dere tilbake:)

Last edited: 14. nov 2023
    Erlingni, EndreD, McBuljo and 16 others like this.
  11. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    [QUOTE="
    Ringte ned til resepsjonen, forklarte situasjonen og spurte om det var mulig å få et rom der sengene har litt avstand mellom dem. De svarte som om jeg var helt gal, "Oh, so they actually HAVE to be totally separate?" i en veldig nedlatende tone. Jeg svarte at ja, det var jo det jeg ville da jeg bestilte to enkeltsenger. Hun sa det var ikke mulig å flytte sengene, så vi ble flyttet til rom 618. Det var hyggelig at hun kom opp med nye nøkkelkort, men hun var pottesur da hun leverte dem. Det er første gang jeg bestiller rom med enkeltsenger, så noen må gjerne si ifra om det var meg som var urimelig her.
    [/QUOTE]
    Absolutt ikke du som er urimelig. Man ber jo ikke om twin om man har lyst til å ligge kliss oppå reisefølget. Da vil vil man jo ikke ha twin senger som står inntil hverandre. Poenget med å bestille twin er jo å kunne separere sengene.

Grooo and Nordlands like this.
  12. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    910
    Bonuspoeng:
    93
    To-trinns innlogging hos Strawberry, den var ny for meg i dag. Ikke var den så samarbeidsvillig heller, måtte be om kode fire ganger før det kom noe

freddyen liker dette
  13. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,568
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, den var treg!
    Ordnet ærendet mitt i appen og engangskoden kom på e-post etter jeg var ferdig.

Sikkerhet er topp, men hva med en push-melding i appen? Kanskje noen utviklere leser denne tråden.

14. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    18,127
    Bonuspoeng:
    293
    To-trinns er veldig bra, helt til den dagen mobilen din blir borte, enten rappet eller mistet …

Husk å genere Gmail-koder før tur, hvis Gmail er din preferete e-post-klient.

Baldrick and freddyen like this.
  15. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,002
    Bonuspoeng:
    183
    Spennende nyheter:)

STRAWBERRY LANSERER PARTNERSKAP MED LIVE NATION

Et finstemt samarbeid med verdens største konsertarrangør, gir medlemmer i Strawberry unik tilgang til underholdning- og musikkopplevelser.

Som verdens største konsert- og underholdningsarrangør, samler Live Nation mennesker til opplevelser over hele verden. Nå inngår Strawberry og Live Nation et partnerskap som gir medlemmer i Strawberry tilgang til forsalg av billetter og muligheten til å sikre overnatting før alle andre.

– Dette setter tonen for hva vi skal være, så dette er en nyhet jeg har gledet meg ekstra til å avsløre. Når vi nå har høynet ambisjonene ved å bli Strawberry, har vi lovet flere opplevelser, et enda større tilbud og flere fordeler for våre medlemmer. Denne avtalen innfrir på alle disse punktene. Gjennom partnerskapet med Live Nation, kan vi nå tilby våre medlemmer eksklusiv tilgang til fantastiske musikkopplevelser før andre med artister som Beyoncé, Metallica, Coldplay eller Post Malone. Og selvfølgelig vil våre medlemmer også få førsteprioritet på våre hotellrom i forbindelse med disse konsertene også, sier Petter A. Stordalen, grunnlegger av Strawberry.

Etter nesten 30 år som et hotellselskap, innebærer navnebyttet også en strategisk endring hvor Strawberry har som ambisjon å være den største og beste tilbyderen av opplevelser i Norden. For å oppnå dét, vil det komme flere partnerskap som med Live Nation

– Vi er best på hotell og restaurant i Norden. Live Nation er best på musikk i verden. Når vi har funnet harmonien sammen, viser det medlemmene våre hvilke planer vi har for Strawberry. Vi skal være startstedet for de beste opplevelsene enten det er fest, jobb, reise, ferie eller en helt vanlig onsdag, sier Stordalen.

eventyrer, jgroneng, Emma and 2 others like this.
  16. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,363
    Bonuspoeng:
    183
    Men altså. Er det ikke rart at jordbærpikene ikke har kommet med noen tilbud?

livinspeed, Henrik and freddyen like this.
  17. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,383
    Bonuspoeng:
    183
    Kom jo tilbud om forkjøp på Pink. Men skulle heller hatt Metallica.

McBuljo and CecilieL90 like this.
  18. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,002
    Bonuspoeng:
    183
  19. petrate

petrate Medlem

Likes mottatt:
    260
    Bonuspoeng:
    63
    Noen andre som har problemer med nettsiden i øyeblikket? Søkefunksjoen bare står å henger.

20. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    497
    Bonuspoeng:
    63
    upload_2023-12-1_13-34-0.png
    Burde vel være innen rekkevidde nå.....:)

livinspeed, Emma, holmen and 4 others like this.

Del denne siden