Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. olestolen

    olestolen Medlem

    Innlegg:
    174
    Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    Tusen takk!
    Den låg ikkje under blokkerte mailar.

    Andre som har problem med at dei ikkje får koden på mail?
     
  2. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    270
    Likes mottatt:
    827
    Bonuspoeng:
    93
    Prøvde nå, fikk mail etter ca 15 sekunder som vanlig...
     
  3. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    267
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    93
    Det har tatt lengre tid å få tilsendt koden hos meg i det siste. Og noen ganger havner den i spamfilteret. Men den pleier å komme til slutt.
     
  4. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    270
    Likes mottatt:
    827
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg får ikke til å overføre Trumf til Strawberry i kveld...
     
  5. lobster

    lobster Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Samme her, men fungerte igjen nå.
     
  6. Flyrlavt

    Flyrlavt Veteran

    Innlegg:
    1,516
    Likes mottatt:
    4,017
    Bonuspoeng:
    113
    Har faktisk fått det samme fangehullet selv for mange år siden, det var derimot på den tiden hvor jeg tok alt av hotell via hotels. Uansett sykt å lese at de ikke klarte å finne noe bedre til noen som er platinum.
     
  7. CecilieL90

    CecilieL90 Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    76
    Bonuspoeng:
    18
    Tenker litt på å feire nyttårsaften på hotell, spahotell med hund.
    Liker meg godt på Farris, men er noe skeptisk til raketter med tanke på hunden. Også siden det er så sentralt.

    Rivieraen i Moss er jeg også derfor litt skeptisk til.

    Lily Country Club er jo et alternativ, de sender ikke opp raketter og er forholdsvis nærme Gardermoen så det er kanskje ganske stille der?

    Har noen her erfaring?
     
  8. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,384
    Likes mottatt:
    8,789
    Bonuspoeng:
    183
    Lily er et veldig godt valg.

    Bra hotell, supert kjøkken og fresht spa - om enn lite sammenlignet med Farris.

    Hvis du også har sjekket at de ikke fyrer av raketter, så har du funnet stedet ditt!
     
    CecilieL90 liker dette
  9. SundalBonus

    SundalBonus Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    13
    Skal på Lily neste helg så kan kan gi deg en tilbakemelding da hvordan området oppleves mtp støy (om de fyrer av raketter får jeg imidlertid ikke sjekket ut;)).
     
    CecilieL90 liker dette
  10. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    393
    Likes mottatt:
    344
    Bonuspoeng:
    63
    Har bekjente som har deltatt på dette arrangementet tidligere ved Comfort gardermoen og de var svært fornøyd. Men siden det er Comfort hotell så blir det ikke noe spa da:)

    https://www.strawberry.no/hotell/norge/oslo-airport/comfort-hotel-runway/pakketilbud/gooddog/
     
    CecilieL90 liker dette
  11. CecilieL90

    CecilieL90 Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    76
    Bonuspoeng:
    18
    Strålende Takker!

    Ja, Lily sier de "dessverre" ikke hadde raketter. Så dette virker som det mest lovende valget fremfor å bare være hjemme
     
  12. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,167
    Likes mottatt:
    114,758
    Bonuspoeng:
    350
    Jeg har bodd svært mange netter på Lily siden de åpnet. Har enda ikke en ting jeg ønsker å sette fingeren på som ikke var bra.
    De som jobber der er supre. Virker som de jobber der for at det er der de vil jobbe og ikke at de jobber der bare fordi de må ha en jobb...

    Veldig komfortable rom og kjøkkenet er helt magisk.

    Lily mangler litt på å være sentralt, og det er såpass langt til boligfeltene enten på Kløfta eller Borgen, så voff skal nok klare å få fred.

    God tur! Kos deg!
     
    CecilieL90, Spielhaug, paron and 3 others like this.
  13. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,249
    Likes mottatt:
    1,975
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har erfaringer fra Lily med 1) oppgraderinger som Platinum 2) forhåndsbetalt oppgradering fra en Award booking?
     
  14. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,384
    Likes mottatt:
    8,789
    Bonuspoeng:
    183
    Som Lifetime Plat fikk jeg oppgradering fra billigste standard rom til deluxe for 2 rom til meg og reisefølget. Om det gjorde særlig forskjell vet jeg ikke. Rommene var bra, og utsikten kun til jordene som noen kaller golfbane ;)

    Ser at de tar bare 100 kr ekstra for deluxe. Mens de tar 200 kr ekstra for "courtyard". Det siste ville jeg ikke bestilt om jeg ønsket helt stille og rolig opphold, for det er i courtyard all persontrafikk skjer (ikke biltrafikk, parkeringsplassen er et lite stykke unna). Dermed kan det bli litt røyking, latter og snakk utenfor.

    Ingen problemer med å få 2-for-1 Plat fordelen i spa'et.

    Suitene koster 1000-1200 kr mer enn standard rom, og gir litt mer plass. Har ikke forsøkt dem selv, ble ikke oppgradert dit - og skulle bare sove der i 1 natt.
     
    CecilieL90 and Chrisljo like this.
  15. CecilieL90

    CecilieL90 Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    76
    Bonuspoeng:
    18
    Og vipps så var jeg litt lett påvirkelig her, så blir det en tur til Lily neste helg da!

    Er spaet der greit? Virker så lite med de 90 min du får i spatid der. Eller er det litt fri flyt som det er på blant annet Farris og Riviera?
     
  16. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,342
    Likes mottatt:
    5,278
    Bonuspoeng:
    183
    Bor i Larvik, og på Farris bad smeller det fra alle kanter.
     
    CecilieL90 liker dette
  17. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,167
    Likes mottatt:
    114,758
    Bonuspoeng:
    350
    Jeg har bodd MYE på Lily. Jeg har blitt oppgradert til club suite ALLE opphold unntatt et. Da fikk jeg de luxe pga alle club rommene var tatt. Spør alltid pent i resepsjonen og blir alltid positivt mottatt. Jeg har noen favorittrom og spør alltid om jeg kan få et av de.
     
    Chrisljo liker dette
  18. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,167
    Likes mottatt:
    114,758
    Bonuspoeng:
    350
    Spaet er lite (skal bygges ut nå) men koselig. Skal du ikke ha noen behandlinger er 90 min nok. Et innendørs svømmebasseng og noen forskjellige saunaer. Utendørs kaldkulp, lite varmtvannsbasseng og et jacuzzi. Badstue med inngang utenifra også.
     
  19. travellers4fun

    travellers4fun Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Kanskje vennindes reiseforsikring dekker hennes del av reisen, når hennes reiseselskap blir forhindret på en måte som dekkes av forsikring? Det har min gjort (riktig nok er det lenge siden, jeg har ikke studert vilkårene i senere tid).
     
  20. travellers4fun

    travellers4fun Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Vi synes at Strömstad Spa & Resort er et riktig fint sted. Har fått fin oppgradering og hatt hyggelige ophold der.
    Det ligger godt utenfor sentrum, så det er (uten at jeg vet det sikkert) antagelig ikke omgitt av raketter og denslags. For 50 kr kjøper man et kort til å betjene kabelferjen over viken, og da er man plutselig ikke mer enn ca 10 minutter unna sentrum.
    https://stromstadspa.se/
     

Del denne siden