Reisebrev: Langs landevegen (bestemt form eintal) i Aust-Finnmark (Varangerhalvøya)

Tråd i 'Reisebrev' startet av Kristian, 11. aug 2020.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Absolutt, jeg reagerte bare på at du sa jeg hadde lurt på hvorfor tyskerne trakk seg ut, mens det faktisk var russerne jeg lurte på :)
     
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, og etter litt leiting fann eg ut at du spurde kvifor tyskarene ikkje stakk Hamningberg i brann under sin hastige retrett vestover. Så hjernecella mi hugsa feil. Unnskuld! Men det om russarane fekk eg svart på etter beste evne. Ikkje verst :)
     
    RoadKing liker dette
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Aldeles utmerket unge mann :)
    Resonnementet som du henviser til henger på greip.
    Jeg har lest en plass at generalstaben til Stalin visstnok ikke var enig i å trekke styrkene tilbake.
     
    Kristian liker dette
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Interessant. Dersom eg kjem over fleire opplysningar, så kan det vera at eg hugsar å dela dei her.
     
    RoadKing liker dette
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Den hengte russiske soldaten
    Dette essayet høyrer etter mitt ringe syn heime i dette reisebrevet. Dette er skikkeleg langlesing, men eg deler likevel her så kan folk rundt om i kongeriket få meir innsikt i eit område få av oss nokosinne kjem til å gjesta:
    https://samtiden.no/essay/2022/den-hengte-russiske-soldaten
     
    paron, Earl, anders82 and 3 others like this.
  6. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Sterk lesing. Ja vi sørpå forstår nok ikke helt hvordan Russland og Øst-Finnmark fungerer i tospann
    Selv har jeg aldri vært lenger nord-øst i Norge enn Øverbygd og der var det mer snakk om de som gikk fra Gudbrandsdalen og Østerdalen enn russerne
    Så takk for deling
     
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Og no er det nok vanskeleg for mange òg her i Aust-Finnmark å forstå det tospannet fordi ei oppfatning som har levd lenge blir utfordra av ein ny realpolitisk røyndom.

    Eg har òg vekse opp med besteforeldre som fortalte som sovjetiske krigsfangar og kor dårleg handsama desse vart av nazityskarane. Det var ikkje uvanleg at ungane fekk lurt litt mat bort til dei sovjetiske krigsfangane, fekk eg høyra. Dette er historiar frå andre verdskrigen i Lofoten og Vesterålen.
     
    paron and anders82 like this.

Del denne siden