Kommer til å avbestille følgende reise for 2 pax i morgen. Hvis det er noen som eventuelt vil prøve å huke tak i disse billettene når jeg avbestiller, så send meg en pm før kl 15 i morgen. Så kan avbestilling og bestilling synkroniseres hvis de blir sluppet løs på markedet igjen.
Jeg har akkurat avbestilt 2 billetter OSL-MIA i business den 17/1-22. Disse setene ligger nå ute og kan bestilles.
To plasser på SK907/908 1.-7. august avbestilles senest torsdag. Send en melding om du vil koordinere.
Har to pax OSL-CPH-SFO 19. oktober som jeg tenkte å la gå i løpet av dagen. Si i fra hvis noen vil ha.
Jeg kommer til å avbestille 2 pax OSL-CPH-ORD 4/6 og EWR-OSL 13/6. Si fra om det er noen som vil ha, så kan avbestilling times. (Tipper ingen vil ha billetter til USA før sommerferien..)
Kommer til å avbestille 1 pax på følgende i løpet av kvelden. Si fra om noen vil ha OSL-ARN-MIA 25.01.22 ORD-CPH 31.01.22 ORD-CPH 01.02.22
Da er det ledig HND-CPH-OSL for 2 pax både 2. og 3. september. Meld i fra hvis noen ønsker 1 sete 4. september.