Tenkte å avbestille i morgen en billett i C OSL-CPH-LAX t/r 11.09 OSL-CPH 12.09 CPH-LAX 15.09 LAX-CPH (med tilhørende CPH-OSL) Både CPH-LAX og LAX-CPH står med A340 så vet ikke om de kommer ut igjen eller om det går noe fly.
Jeg har en reise i august til California som gikk fra 340 til nye datoer, som er mulig kjøpe billetter til. Om man gir billetter tilbake til systemet som har 340, tror jeg de ikke kommer tilbake.
Kommer til å avbestille OSL-CPH-HND ut 15 desember i plus, retur i biz 20 desember Tyt relativt raskt om noen vil prøve å snappe
Kommer til å avbestille OSL-CPH-HND ut 10 desember i plus, retur i biz 15 desember Si ifra hvis noen vi forsøke å ta over
Jeg flyttet på mine utgåtte ct til en senere tur til California og dermed ble det frigitt følgende som nå ligger ute på sas.no. 4pax biz Osl-SF 24.juni 2 pax biz og 2 pax plus Lax-Osl 15juli.
Tenker å avbestille tur til Nice i høstferie uka. 7 okt til 15 okt. Om noen vil plukke opp enten hjemturen eller utreise så send en pm. Avbestiller til uka TRD-CPH-NCE i SAS Plus