Hvis noen vil til NYC før jul, så skal jeg kansellere 2 pax OSL-EWR-OSL. Utreise 9/12, retur 13/12. Avbestilles kl 09, hvis ingen har bedt om noe annet før det.
Har et sete på OSL-ARN-EWR 1. oktober som jeg tenker å la gå i nærmeste fremtid. Rop ut om noen ønsker seg denne.
Mange som avbestiller USA-turer fremover. Har vi ikke troa på at Biden vil slippe oss (som turister) inn snart?
Har billett HND-CPH, 2 C-seter. Dato: torsdag 7. juli 2022. Rop ut om noen vil ha. Avbestiller det på tirsdag kveld hvis ingen melder seg. Setene er reservert til @sutenai
Miami i vinterferien? Plukket opp 2 stk business billetter OSL-MIA 17 feb. i håp om at det skulle dukke opp en passende retur. Men foreløpig har dette ikke materialisert seg og nå er planene endret. Noen som vil overta stafettpinnen? Gi i såfall beskjed så kan jeg avbestille etter avtale.
Ikke de hotteste bilettene, men med A350 C-klasse fra CPH til Boston. Jeg slipper snart 1 pax OSL-CPH-BOS-CPH-OSL (plus og business), 16. januar til 21. januar 2022. Venter opptil noen dager, så hvis noen er interessert i å plukke opp flightene: send PM.
Avbestilte denne nå og sjekket om den dukket opp. Det gjorde den, sammen med 3 andre seter så nå er det mulig å ta med hele familien i business til New York.
Hvis noen sitter på tur eller retur Oslo/Copenhagen/Stockholm-Miami i november så tar jeg gjerne en heads up om du skal kansellere. Og til de som legger ut info her: Hadde vært fint om dere sa fra i god tid FØR dere kansellerer, slik at man eventuelt kan bli enige om et tidspunkt hvis noen vil ha billetter :-D Det er liksom ikke så hjelpsomt å vite om ting som allerede har blitt kansellert (og muligens booket av noen andre)
God tilgjengelighet generelt i SAS C til østkysten nå nesten hver dag utover. De har tydeligvis ikke mye revenue trafikk dit for tiden Jeg slapp mine BOS seter også, og de dukket opp som tilgjengelige. Ingen herfra hoppet på
Ja, og de sier de er klare for turister fra oktober. Den som venter får se.... Selv er jeg glad jeg ikke har billetter til USA før januar 22.