Avbestiller 2 pax OSL-HND 03/05/22 i dette øyeblikk om noen ønsker å plukke de opp. Begge seter dukket opp igjen
Heil folkens, noen som skal avbestille noe tur til Chicago i september? Prøvde å søke i dag ORD-CPH-SVG og retur fra FRA-CPH-ORD men det var ikke 1 eneste Business ledig, noen som vet hvorfor? og hvor langt fram i tid legger SAS ut C bonus billetter?
Det er som regel noen andre som har booket, derfor er det tomt. Eller fordi sas vil... Billetter legges ut 330 dager før. awardhacks.se er en fin oversikt. K
Nå stemmer ikke dette for akkurat september, men jeg har flere ganger i det siste prøvd å søke etter SVG-EWR-SVG og SVG-MIA-SVG. Fellesnevner for disse er at det på veldig mange flyginger SVG-CPH-SVG ikke er lagt ut plus-billetter (selv om du finner biz på longhaul), slik at du da får opp 0 biz på hele langstrekket. Trikset er da å søke og booke CPH-XXX for så å legge til SVG i ettertid.
Ble en litt forhastet booking i går. Så jeg skal derfor kansellere 2 pax CPH-SFO-CPH. Utreise 2/6 og retur 5/6. (Pinsen 2022) Gi lyd hvis noen ønsker å prøve å plukke opp disse.
Er det noen som vil til California i høstferien? Skal avbestille 2 pax t/r CPH-LAX 3/10 til 9/10. Gi lyd hvis noen vil ha. Hvis det er flere, så blir det budrunde. (Neida. Eller? ) Utreise er satt opp med A340, og vi vet jo hva det betyr.
Ny sjanse til å snappe til seg et par biz-billetter! Hjemreise EWR-OSL direkte, lørdag 16/4-22. Det er lørdag i påsken. Avbestilles ca kl 15, hvis ingen har meldt seg før det. EDIT: Dukket opp igjen, så de er "up for grabs":
Kansellerte just 2 stk C OSL-CPH-SFO Tur retur 13-26 Feb - billettene er ute igjen, førstemann til mølla
Avbestilte nettopp to seter CPH-LAX t/r 2.-10. oktober, akkurat nå fire ledig på utreisen og to på returen.
Hei Skal antageligvis avbestille billetter til NY i høstferien (Oslo) Biz ut lørdag 2. okt og retur onsdag 6 på PLUS. Om noen er keen, så send meg en melding
To seter på SK908 EWR-OSL 8. oktober frigjort og tilgjengelig for booking etter endring av høstferietur. Avgangen er oppført med A340, men antar det blir utstyrsendring da OSL-EWR påfølgende dag er planlagt med A330.