Ga akkurat slipp på 2 seter HND-OSL lørdag 16. oktober, det er også ledig for 2 stk søndag 17. oktober.
I dag avbestilte jeg 2 pax OSL-CPH-EWR 13/8 og EWR-OSL 17/8. Enten har noen tatt dem allerede, eller så dukket de ikke opp igjen.
Jeg skal avbestille to stk enveis i C med OSL-ARN 07:40 og videre ARN-EWR 10:45 25.feb 2022. Dersom interesse, send meg en pm, så avbestiller jeg på ønsket tidspunkt, dog senest i morgen mandag. Gjerne med et tips om hvordan jeg avbestiller. Tror det er «søk om refusjon», men litt usikker.
Avbestilt nå. Ser at billettene ble tilgjengelige øyeblikkelig, og eurobonussaldoen min økte med 72000 poeng
Sitter på 2 biz-billetter direkte OSL-MIA 24. januar 2022. Kommer ikke til å kunne bruke de (har booket cruise fra Barbados i februar istedenfor) og kan godt time avbestilling slik at noen her kan ta de. Ingen hast. Kanskje noe for @haifinn @holmen @Maggie ?
Minner alle og hvermansen og ingen spesielle på at denne tråden gir e-post varsling for mange brukere. Den er fin å bruke ( helst litt før) en kansellerer en reise. Men det er greit at prat og timing og kommentarer går som DM sånn at folket slipper å logge seg på for å sjekke for alt mulig ( inkludert min melding nå)
Avbestilte nettopp to seter på OSL-MIA 21. februar og EWR-OSL 26. februar, begge avgangene er tilgjengelig for booking.
Grunnet frislippet over avbestilte jeg selv følgende 2 pax: Begge dukket opp igjen. Fredag 21.jan 22: Osl-cph-bos Onsdag 26.jan Ewr-arn-osl
Avbestiller straks 2 pax i biz på SK 931 (A359) CPH-LAX 19. februar 2022 (første lørdag i vinterferien for Oslo).
Om noen flere skulle sitte på C billetter CPH-LAX eller CPH-SFO t/r eller open-jaw som de tenker å avbestille: Send meg PM - er veldig interessert, uansett om det er sent i 2021 eller først i 2022.