Avbestilte selv 2pax biz fra LAX i juli i går. Kom ikke tilbake. Hadde skrevet de her om de hadde kommet i retur.
Jeg avbestilte 2 enkeltreiser til/fra LAX for å slå dem sammen, og de kom heldigvis tilbake. Litt høy puls under det stuntet der...
Så bra det fungerte I hvilken periode var din booking? To ganger har biz billetter for neste års sommerferie ikke kommet tilbake. Samtidig stoppet Sas slippe sine daglige bil i perioden 2 uke juli til 2-3 uke august.
Når du avbestiller billetter t/r LAX, så burde du gi beskjed lengst mulig tid før du må avbestille. LAX er veldig attraktive C billetter for folk her på forumet, de vokser ikke akkurat på trær. Så jeg booket de du la ut, uten intensjon om å bruke de selv. Hvis noen eventuelt vil prøve å overta denne reiseruten Så send meg en pm før 1.november.
Avbestilte følgende open-jaw akkurat nå: 16 feb - 2stk SAS Business TRD-OSL-CPH-IAD 23 feb- 2stk SAS Business EWR-OSL-TRD For kaldt!
Kudos til @kjeeli ! Og helt sant, akkurat CPH-LAX vokser absolutt ikke på trær. Har en t/r i februar 22 selv og tenker å bruke den til å komme unna norsk vinter i en drøy uke. Om jeg ikke kan reise, er dere i forumet her de første som får vite om det!
Har følgende ruting med 2 bill. som jeg dessverre må avbestille, Las vegas får bli en annen gang... Går for Mauritius-turen i stedet. Dersom noen skulle ønske å prøve å plukke opp noen seter kan det selvsagt times. Ingen problem å vente en uke med å kansellere.
Avbestiller en reise i påsken en veg PVG-TRD om noen ønsker og plukke den gi meg et vink. avbestiller i løpet av kvelden.
Må vel begynne å innse at heller ikke Abe 3.0 kommer til å åpne soloppgangens land med det første. Kommer til å avbestille 1stk. CPH-HND 03.11 og HND-CPH 08.11. Gi beskjed hvis det tilfeldigvis er noen japanske statsborgere her som faktisk kan slippe inn
Biden har heller ikke tenkt å slippe inn noen riktig enda; CPH-SFO 14.10.21. / LAX-CPH 24.10.21. avbestilles ila kort tid..
Samme her. Har to OSL-HND bookinger i henholdsvis slutten av okt/begynnelsen av nov og i midten av nov. som vil bli avbestilt om en uke etter to. Gi beskjed her hvis noen som faktisk kan komme inn i Japan er interessert.
Jeg må dessverre innse at vi ikke klarer å realisere en USA-tur som er booket i juni 2022. Desember-turen til Vegas røk nylig.. inne i en dårlig stim! Har en reise for 2 på biz med SAS OSLARNEWR/01JUN retur EWRCPHOSL/06JUN og en open jaw reise for 2 på biz med SAS OSLEWR/01JUN retur IADCPHOSL 07JUN. Jeg er klar til å avbestille, men kan godt vente en ukes tid med å gjøre det om noen her skulle ønske å prøve på å plukke opp noen seter. Send meg PM i så fall så kan vi koordinere tidspunkt. Trist å se at EB-kontoen bare eser ut med poeng....
Skal avbestille noen SFO-CPH billetter i februar, men får opp «søk om refusjon». Må en nå søke? (Vanlig bonusbestilling via nett)