Jeg har en retur fra LAX 7.november som jeg har gitt opp, så bare si fra om noen vil ha den. OSL-LAX er i Plus 4.november hvis det også skulle være av interesse.
Du må jo ikke gi opp nå, rett ved målstreken. I går kveld ble det fortalt fra USA at de - i samme slengen som de åpner opp for internasjonale flyreisende - at de åpner fysiske grenser mot Canada/Mexico. Og der står det blant annet; "These new vaccination requirements deploy the best tool we have in our arsenal to keep people safe and prevent the spread of Covid-19 and will create a consistent, stringent protocol for all foreign nationals traveling into the United States whether by land or air," a senior administration official told reporters. Og videre; "Senior administration officials said the limits on cross-border travel will remain in effect until a soon-to-be-disclosed date in November." Poenget her er at disse to sakene - fysiske grenser , og grensekontroll på flyplasser henger sammen, og vi vil få en nøyaktig definisjon snart på hva "early november" er. Står avslutningsvis i saken at: "There will not be a testing requirement." Men om det kun gjelder Canada/Mexico, eller alle, vet jeg ikke.
Har en booking for 2 OSL-CPH-LAX-CPH-OSL 5-13. november som jeg ikke får brukt. Plus ut, business hjem. Utreisen er nok ikke så interessant, men kanskje noen vil ha hjemreisen. Ta kontakt
Kommer også til å avbestille OSL-ARN-MIA i business 8. november, MIA-CPH 13. november og MIA-CPH-ARN 15. november. 2 personer på alle flightene.
Jeg begynner jo å skjønne hvorfor det er umulig å få tak i bonusbilletter... Dette vil ende med at det ikke vil være mulig å kansellere bonusbilletter uten gebyr etterhvert.
Gebyr er kanskje ikke nødvendig, men vi kan jo oppfordre hverandre til å avbestille bonusbilletter vi vet vi ikke skal bruke så tidlig som mulig, og selvfølgelig gi en heads up her så ikke noen andre stikker av med dem
Jeg mistenker at de aktive medlemmene i dette forumet står for en ubetydelig andel av bonusbillettene som bookes (og avbestilles). Så tviler på at det vil monne.
Jeg mistenker at de aktive medlemmene i dette forum sitter på minst 50% av samtlige biz billetter Sas legger ut long haul
Hehe. Det er ren matte. Ubetydelig andel, eks. 0,001%. Vi innenfor den andelen har en uforholdsmessig stor andel, eks. fem ganger så mange forekomster som de resterende 99,999%. I det store og det hele har det likevel ikke stor betydning. Altså en ubetydelig andel.