Jeg ser meg dessverre nødt til å avbestille CPH-YYZ-CPH. Jomfrutuen førstkommende torsdag og retur etter 25 timer. Si fra i løpet av kort tid om noen ønsker denne. 1 pax, tronestol booket begge veier.
Omtrent samme som @Are herfra også. Må avbestille OSL-CPH-YYZ på 7. juni. 1 pax plus og biz. Samt returen YYZ-ARN-OSL på 11. juni (landing 12. juni på ARN). Si fra hvis noen vil prøve å plukke opp setene når jeg avbestiller. Tronstol holdt av på 2A (utreise) og 4A (retur).
Har booket OSL-ARN-YYZ-ARN-OSL den 9/9 og retur 10/9 (lander 11/9) for 1 pax. Fint som en kort helgetur til Toronto. Men den helgen skal selvsagt min mor feire sin 70-årsdag.. Noen som har booket en lignende tur og har lyst til å "bytte" ?
Avbooker OSL-CPH-ORD i C i morgen tidlig med avreise 10/6. One way. Flightene er ganske fulle, så mulig de ikke redistribueres som bonusbilleter. Ta evt kontakt på PM for koordinert release.
Jeg har bomma grovt med bestilling til høstferien. Har derfor følgende som skal avbestilles: 14OKT SVG-OSL-EWR 2 biz (Her viser SAS idag 2 ledige biz, så muligheter for 4biz!) 14OKT OSL-ARN-YYZ 2 biz + 3 eco 22OKT YYZ-ARN-OSL 2 biz + 3 eco 30OKT EWR-OSL-SVG 2 plus ta kontakt for koordinert release
For første gang noen sinne kan jeg ikke ta fri fra jobben når jeg vil og mister en tur. Kjipt, men sånn er det. Kansellerer om svært kort tid (10 minutter) 3 biz på følgende: 12. aug 06:40 TRD-OSL SK339 12. aug 11:10 OSL-EWR SK907 24.aug 17:35 EWR-CPH SK910 25.aug 08:00 CPH-OSL SK1462 25.aug 11:05 OSL-TRD SK338 *edit*: Disse er nå kansellert.
Jeg har sett flere eksempler på at bonusreiser så kort frem i tid ikke kommer tilbake igjen som ledig. Det virker som om det skal være ganske langt frem før det kommer automatisk tilbake business seter om dagen......
Nei det er sjeldent. Disse dukket helt random opp i midten av mai og jeg ble svært overrasket den gang over at jeg fikk snappet dem opp. Med en måned mindre og nå ikke krav om covid-test så kan det godt hende at SAS har solgt flere billetter for penger slik at de heller ikke ønsker å legge ut bonusbillettene. Jeg ser for meg at systemene hele tiden prøver å maksimere revenue og derfor ikke «gir bort» bonusturer uten at det er veldig god plass ellers på flyet i samme klasse.
Spontan sommerferie i Canada? 4 pax OSL-YYZ avbestilles ved ankomst Cancun. Innen 48 timer. 22.juni med retur fra Toronto 13.juli. Gi beskjed om noen er interessert
OSL-CPH-IAD og tilbake samme vei med utreise 17.11 og hjemreise 21.11 er avbestilt og nå ledig for 2 pax i SAS Business.
Høres ut som en god teori, som jeg tror stemmer bra. Og dette er jo både bra og naturlig sett fra flyselskapets side. Samt egentlig alle oss andre også, siden vi er tjent med at selskapet ikke bare tjener penger, men gjerne såpass mye at de kan gi bort noen gode bonus turer de gangene det er rom for det. Feks fordi biz kabin er nesten tom på en gitt flight.
OSL-CPH-HND 09.12.22 HND-CPH-OSL 12.12.22 Biz begge veier for 2 pers Avbestilles på avtalt tid om noen ønsker å kuppe disse. Dama ville heller til Thailand da det dukket opp litt mere fri