Denne hadde jeg ventet på - takk Det som er litt pussig er at jeg hadde en aktiv altert på Expertflyer på denne - men har ikke fått noe varsel. Jeg sjekker united.com nå også - og ingen availability. ....men på sas sitt eget bestillingssøk finnes de. Betyr det at SAS har begynt reservere tilgjengelighet for Eurobonus i større grad ? Mitt inntrykk tidligere er at alle bonusbilletter hos SAS er tilgjengelig for alle partnere og Eurobonus i samme grad.
Når jeg avbestilte OSL-LPA her om dagen la jeg merke til at det var 2 seter ledig i ExpertFlyer, mens SAS viste 3 ledige. Dette er førte gang jeg har oppdaget noe slikt, men har vel egentlig ikke sjekket veldig nøye før.
Godt spørsmål, men det som er viktig er da å følge litt med på SAS sine sider også når man er på jakt etter noe. Er ikke gitt at expertflyer finner riktig antall seter....
Avbestiller CPH-EWR 26FEB og ORD-CPH 6MAR i før kl 1845 (siste avbestillingsfrist for meg) 2 Biz og 3 plus
Ikke Biz, men Plus: 2 pax OSL-CPH-LAX t/r 19-16/3 (lander 27/3). Har planlagt å avbestille senere idag. Gi lyd!
Spontan tur til Miami? Sitter på 2pax biz OSL-MIA-OSL t/r direkte 18.3-24.3(lander 25.3) med A350 satt opp begge veier Om noen sitter på 2pax EWR-OSL 17.april er jeg veldig åpen for byttehandel
Det kan være at de dukker opp igjen, siden det fortsatt er ledige i Go og Plus Jeg vedder i mot @holmen
Det er selvfølgelig en risiko, evt at bare en av veiene dukker opp men det er fortsatt ledig i plus begge veier Nesten ille at jeg må la de gå men har 2stk Florida opphold bak meg allerede siden jul samt at fruen akkurat har startet i ny jobb så hun har ingen mulighet til fri. Enten må jeg kjapt finne meg en elskerinne ,ellers vil forhåpentligvis noen her inne få seg en fin tur
Med 75% sikkerhet kommer jeg til å måtte avbestille påsketuren min til Chicago i år, 14-17.4 1 pax i biz.
Sitter på 2 billetter, OSL-ARN-MIA (med overnatting i ARN) OSL-ARN 22. mars ARN-MIA 23. mars Må dessverre kansellere denne, men venter så lenge jeg kan i tilfelle noen vil ha de.
Tenker å avbestille solotur til NYC 16-22 Juni. TOS-OSL-EWR 16.juni EWR-CPH-OSL-TOS 22. juni Business på flygningene over havet, Plus ellers Ta kontakt om du er interessert
Da har jeg enda en NYC reise som ikke lar seg gjennomføre 1-4 April, tidligere plukket opp etter holmen 2pax OSL-EWR 1. april i Biz EWR-OSL 4.april i Plus EDIT: Denne turen og turen over er kansellert. Bilettene dukket ikke opp som tilgjengelig etterpå..
2 pax i C må avbestilles på kort varsel grunnet covid sykdom. OSL-ARN-EWR 21 mars EWR-OSL 26 mars Gi lyd om noen er interessert, avbestilles i kveld om ikke annet avtales. EDIT: Disse dukket ikke opp.