Avbestilte akkurat tur til Los Angeles i September for 1 person. Billettene er nå tilgjengelige på sas.no utreise 9/9/2022 Business retur 12/9/2022 Plus
Skal avbestille OSL-IAD / EWR-OSL. Senest 1 April 2022 1 Person i Business. Om noen vil prøve å plukke opp den ene eller begge vist de legges ut igjen. PM,så kan jeg avbestille på et avtalt tidspunkt. Til IAD har flybytte i Køben. Til IAD er satt opp med nye A321LR aka A321NX. Tronesete booket på 2A. EWR er direkte til Oslo. Mere info,se bilde.
Skal avbestille OSL-CPH-LAX den 21. juli og ORD-ARN-OSL den 31. juli Begge er 2 pax i business. Ta kontakt dersom nokon ynskjer å time ein av desse (separate bookingar).
2 seter OSL-CPH-SFO i business den 21. februar er sluppet og dukket opp igjen. Mandag i vinterferien for de som driver med sånt.
Avbestiller 2 Pax OSL-EWR-OSL, 2 - 4 Desember 2022 i løpet av den neste timen. Fin mulighet for en førjuls helgetur til NYC.
Avbestiller 4x pluss TRD-CPH-ORD 20 feb, samt 2x Y og 2x C ORD-CPH-OSL-TRD 25 feb i løpet av i morgen kveld en gang. Så om noen leter etter en vinterferie i Chicago, si ifra!
Avbestiller 5 (ja, FEM) x biz MIA-CPH-OSL 23. februar (onsdag i vinterferien) ila. kvelden. Har også 2 x biz Osl-arn-MIA mandag 21. februar som ganske sikkert avbestilles ila. noen dager. Si fra om du er interessert.
Sykt! Det ligger 7pax biz nå ute Mia-Chp den 23, jeg skulle gjerne fått tak i 2pax Mia-Osl dagen etter
Avbestilte nettopp ARN-ORD 21 JUN 10:20 - 21 JUN 12:20 Såpass attraktiv pris på SK C ARN-LAX EWR-ARN at jeg gikk for det for å sikre gullkortet.
Skal avbestille en finfin helgetur til EWR. 2 pax OSL-EWR-OSL Utreise fredag 1/4 Hjemreise tirsdag 5/4 (lander på OSL 6/4)